Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Suflet de matraguna Octombrie 22, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 3:19 pm

Suflete de matraguna te faci radacini in picioare si ma duci peste ape murdare,
apa tulbure si rea ai strivit nuferii albi,
cazand dintre stele dupa ce-ai castigat la loteria vietii lozul cel mare din aur si dragoste,
suflete mai poti zbura?
Printre scaune de rachita jilave creste matraguna inalta pana la cer si ma plimb printre frunze carnoase si mari,
in zbor de cocori se duc visele,
iubirile trec si ramane-amintirea amara si grea,
daca poti scufunda in cufere grele iluziile innecandu-le pentru totdeauna,
le-as strange de gat ca sa nu mai tipe,
sa se duca la fund si sa taca,
nu mai stiu decat lumi sfasiate si rupte,
cortinele grele au cazut in sala mare de dans ,
sub reflectoare stau si privesc de pe scaun viata mea,
cu nuferi albastrii si perle,
printre ingeri in zbor m-am tinut dupa stele ,
suflet pierdut sub nisip cauta-ma si daca ma prinzi nu-mi da drumul de mana,
vreau s-ating in zbor catre iele copacii cei grei,
se scutura brazii inalti si vin peste noi ierni urate si lungi,
am ascuns ieri un vis printre stele,
vrajitoarea cea rea in matase albastra presara-n drumul meu tenebre si monstrii ascunsi pe sub valuri cu iz de menta uscata,
mai stai speranta nu pleca chiar acum,
poate maine ating din nou cerul cu mana si-am sa calc cu mandrie peste ruine pe drum,
mai ramai suflet trist ce te plimbi pe sub plopi si canti romante uitate,
am uitat ca iubirea poate fi scut si -n praf de copite de cai salbatici si negrii sa cant,
cand ma plimb prin castelele goale in oglinzi ma privesc si vad lacuri de munte uitate,
iubire in papucii cei rozi m-ai tradat si uitat pe o banca-ntr-un parc sub soare de-octombrie greu si cam palid,
matraguna inalta si alba infloresti la portile vechi si te cateri pe ziduri,
am gustat din cenusa lasata de vant si am stat la un geam sa privesc copiii cu zmeie in maini,
oare cum sa mai pierzi in viata o treapta cand erai atat de aproape de soarta?
Cad regii pagani sub pamantul cel greu si-n coroane de pin se inalta in soapte de-argint peste lume un cantec strain,
razboinici uitati sub padure de ferigi am nevoie de voi sa ma-nalt catre ingeri,
pe sub ploi de sageti si de vorbe eu cant pentru lumea de ieri pierduta sub flori de matraguna inalta si-albastra.

 

9 Responses to “Suflet de matraguna”

  1. Criss Says:

    fata ai murit?
    nu mai am timp vad deloc…

  2. Criss Says:

    mi-e dor de tine

      • bogdanahelp Says:

        Iti doresc sarbatori fericite…si mai lasa draga spamul ala cu andrei.x ca esti dus rau de tot

      • bogdanahelp Says:

        lasa-ne draga cu adrese de email nevalide si du-te si papa musetel pe camp ca nu s-a uscat sigur
        Criss te pup si vedem de revelion…si mai lasa-ne ma ala care te d-ai Andrei, esti aschilambica din marele parc de distractii stii tu care, nu mai intra de pe adrese false ca ai un stil de nebuna caracteristic
        Ma scuzi pentru lipsa de timp in a sta de vorba , mai tunde -te ca ai parul padure si obisnuieste-te cu ideea, eu daca sunt provocata te i-au la pumni on line, draga ..cica..Andrei…Craciun Fericit printre morminte!

      • bogdanahelp Says:

        Criss ce faci draga?

      • bogdanahelp Says:

        Am primit mesajul tau de Sarbatori.
        Ne vedem cand am timp, te pupacesc.

      • bogdanahelp Says:

        Aia culege musetel, ca este o Ea, nu o el.
        merci dar stiu cine este.
        te pupacesc.
        data trecuta avea un par in cap padure….si niste blugi stransi pe ea si are picioare scurte.Si aschilambice.
        De paianjen.
        tarantula din parcul de distractii, nu stiai?
        ce rele sunte, draga, dar asta chiar merita…

      • bogdanahelp Says:

        Cesaria Evora, de ea ti-am spus.
        Simplitate, frumusete si mai ales modestie.
        De aceea oamenii buni pleaca ptrintre ingeri si raman aschimabicele din parcurile de distractii.
        Pentru ca lumea e stramba.
        De aceea oamenii-ingeri pleaca printre stele si pe noi ne sufoca vulgarele si mojicile gen tarantula din respectivul parc de distractii, este o veche „cunostinta” de-a mea, stie ea bine cine, care-mi sapa mie groapa de mult, dar stiii ceva?
        Anul asta , 2012, aduce o chiestie:cine sapa groapa altuia, cade el in ea.
        Aham.
        Sa zburam cu ingerii si mereu sa nu uitam de lumina.
        Imi cer scuze pentru lipsa totala de timp, dar voi reveni.
        Va iubesc.

        te pup.


Lasă un răspuns

