Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Stele Octombrie 8, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 3:15 pm

Stele cadeau prin ape reci si frunze goale dar soarele strauceste cu putere,
iubire aduci in viata regrete tarzii sau voci de zane pierdute prin paduri fermecate,
nuferi explodau tacuti sub ape albastre si-mi vorbeau despre tine,
mirosea a castan putrezit pe sub mainile tale,
orhidee lasam pe drum si viata parea roz,
ingeri paseau in urma mea si fugeam spre o stea,
paduri fara vorbe de iele jucandu-se cu licuricii pierduti,
dragoste tu esti minunea din viata,
fa-ti din iubire un scut daca vrei sa traiesti tot cautand printre stele,
o lume plina de barbati trecatori ca visele mele,
in hora se duce vorba de ieri,
inima mai poti canta in fluier de-argint,
lumina cazandu-mi pe maini prin parful curat de soare de-octombrie mov,
daca te pierzi prin iluzii bea-ti ceaiul de menta pe veranda de lemn si priveste copii in joc de zmeie-naltate spre soare si uita tristetea de ieri,
fa-ti din suflet un scut si din vis o arma in zbor peste muntii inalti,
fericirea-i o clipa de fluturi prinsi in parul roscat,
marinarii cantau pe vasul uitat despre fata din vis de sanziene,
ocean tulburat de visele mele din zori ascunzi nestemate sub pietre coltoase,
ieri prindeai pestii cei grei si radeai pe sub bolti de iluzii ,
azi innoti prin plase aruncate in valuri,
teme-te de ziua cand visu-a murit dar mergi innainte spre ingeri,
piramide tacute am vazut intr-un vis cazand si-am stiut ca in lume iubirea ucide,
insa piatra aceea -a ramas temelie din lupta de-a face minuni,
oamenii pot sa duca pe dealuri inalte si albe speranta din nou,
nu te lasa prins in jocul de iele si umbre ci umbla tacut pe un drum cu maslini ce-nfloresc pentru tine in zori,
iubire cu ochi de tigru frumos prins in custi prea mici pentru vise pandesti dupa colt sa sari pe un drum printre flori,
sa fugi prin tunele prea lungi si sa-ajungi intr-o zi calator pe pamant,
ca-n viata ramane doar joc de copii si cantec in urma scuturat din teii inalti.

 

Lasă un răspuns

