Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Drapelul Septembrie 24, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 10:02 am

\

Cand ne pierdem in batalii cu gust de vendete amare ascultand peste suflete vantul cum bate,
uitam de oameni eroi ascunsi pe sub ape sub scuturi de-argint ce tin loc de morminte,
salcii in chip de domnite strabune vegheaza orasul pierdut,
uneori e simplu sa te lasi in hamac peste lumea din tine si sa uiti amintiri pe o apa,
leagana-te gand curat printre stele si lasa -mi pe drum crizanteme,
langa tine-mpart lumea de iele stralucind in hore de vorbe si tac ascultand doar pamantul uscat,
iubire in praf de sanziene mai stai doar o clipa cu mine pe -un capat de stea,
vreau s-aprind prin paduri visul din ziua cand te-am cunoscut,
sa arda copaci si fragi pentru tine,
fum gros de tamaie sa urce la cer ,
intr-o zi am iesit din ape pagane si mal printre nuferii grei,
parul ud dezmierda in tacere si vorba de ieri,
mereu am crezut in iubire ca vine,
inalta si alba,
pe-un drum nestiut,
cantand printre ferigi inalte,
suflet razboinic ai purtat un drapel mult prea mandru pe pajisti prea verzi printre spini,
din tortul cu miere ai luat felia cea mare si-ai ras in matase violeta,
intr-o zi au venit peste tine naluci cu guri ranjind de dorinta si-ai stat astepand o minune,
o lume-am pierdut fluturand printre maci un drapel cu dragonii uriasi si am stat dupa pietre sa vad cine esti,
din ce lume -ai venit catre mine pe sub tei infloriti de toamna tarzie,
gand nebun fa-te rug sa ma-nalt catre stele in ziua de maine,
pelin gras cresti sub sub pasi de tiganca cu par de foc viu si inima mea se facea bucata de tort odata-apucata,
vin si flori pe sub bolti de vis cazut din caruta de satra,
mi-a soptit porumbul cel copt ca e bine sa merg innainte dupa zambet de maci si menta strivita,
dragoste cine esti cand ne lasi aruncati pe la porti in gunoi adunat de vant la rascruci si ne plimbi intr-un joc de fantome uitat,
in hamac am lasat un drapel si un vis si-am plecat fara rost pe drumul de tara in zori,
intr-un tren m-am urcat si -am privit departe in vai cum crestea visul meu in plopii cei goi,
m-am jucat cu-un copil cu ochii ca mura si-am uitat intr-o zi de fata -n matase purtand peste campuri drapele inalte,
am ales sa ma las in hamac in sarut de vara albastra si sa uit de un scut si o lance,
azi innot printre nuferi si vad pasari mari si albe venind peste lume ,
mi-am lasat amintiri pe sub pietre intr-un rau fara nume,
m-am jucat cu un inger intr-un vis si -am uitat un tort din cirese amare pe o masa rotunda din lemn,
cine vrea sa ajunga sa arda stele si suflet si vant,
cine vrea sa auda sa caute prin ploi un semn si-un cuvant,
imi plac orhidee sa cada din cer peste ziua de ieri,
daca pierd azi ma ridic si caut lumina din scutul lasat sub o piatra,
cresc pe el ierburi mari si in nopti vegheaza ca gandul sa stea,
poate-l va gasi cineva si -si va face din el un vis implinit,
stai pe-un colt dintr-o stea intr-o lume nebuna cand bucati mari de tort
le-ai pierdut sub drapele -naltate sub ploile reci,
dormi sub ferigi albastre si ingeri vor veni catre tine despartind amintiri si vorbe si tunet,
ramai tu oriunde in lume,
ei te cred cersetor dar tu tii langa tine un drapel si un scut pentru ziua de maine.

 

12 Responses to “Drapelul”

  1. Criss Says:

    fata ce mai faci?
    cum ami stai cu baietii?

  2. Criss Says:

    am revenit si am simt mai bine acum
    scvrii la fel de bine
    te pupa criss fata cu mure

  3. Criss Says:

    bogdanahelp stii filmul”Cui i-e teama de Virginia Wolf?”
    asa esti tu pe piata tare….

    • bogdanahelp Says:

      Ce faci draga, murisi?
      esti simpatika…
      bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      Criss fata cu mure, o sa vezi ca-ti va fi bine,stii cum spuneam eu..”poate la iarna?…”ramai o simpatica si -mi place veselia ta de fiecare data.
      Murele pot fi foarte dulci si pot ascunde viermi cateodata, dar acum ca ti-ai invatat lectia , data viitoare vei fi mai atenta.
      Oricum este o mare loterie.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Daca-ar fi sa-mi placa ceva, tu ma stii ca nu-mi place nimic, mereu vreau altceva, „Drapelul” imi place si mie sa stii, ca mesaj, ca tasnire, ca sa mergi innainte este pana la urma un cliseu, conteaza si cum o faci, si ce-a ramas, si ce intalnesti…si cat de inalta este iarba si daca cad fluturi, pana si asta conteaza, ca daca suferi odata
        s-ar putea sa fie pentru totdeauna si trebuie sa gasesti printre ruine un alt drum si asta numai tu o poti face, asta este ideea, purtam un” drapel prea mandru”, adica erai foarte sigura pe dragostea ta, nu-i asa, dar s-a dus si dusa a fost ,pierzi si castigi altceva, trebuie sa vezi foarte clar in sufletul tau si daca te ascunzi sub anemone nu-i nimic rau in asta, stai asa pana cand vrei tu sau te legeni in hamac, totul este sa nu ramai asa, a te retrage nu inseamna a te da batuta, inseamna o pauza si nu-i nimic rau in asta , daca prinzi stralucirea din nou inseamna c-ai castigat.
        Un razboi.
        Cu tine insati.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Criss, sa -ti mai spun ceva, am invatat o chiestie, sa nu-i bagi in seama pe prosti.
        Cine nu-mi poate aprecia talentul artistic, sensibilitatea si faptul ca sunt o fata extraordinara este un impostor.
        Ce bine e sa stai pe banii parintilor la facultati particulare, sa ai totul pe tava si sa te simti speciala, nu-i asa?
        Dar pune mana si fa ceva ca mine, scrie 200 de povestiri si rupe frate gura targului si atunci cand vei iesi in fata cu ceva, te voi aprecia, pentru ca vei iesi din anonimat.
        M-am saturat de oameni prosti , sunt satula sa calc pe cioburi de sticla si mereu sa fiu criticata si asteptata la cotitura pentru fiecare greseala.
        „Bogdanahelp este o fata cu probleme psihice”, chiar asa? Tu crezi ca eu ma impiedic de o infamie , intr-o zi adevarul meu va iesi fulgerator la suprafata si-i va lovi pe multi in cap, intotdeauna am avut dreptate, in tot ce-am spus, Cristina, sunt atat de satula de prosti incat sa stii cand ti se inchide o usa se deschid doua.
        Sunt atatea cacialmale in viata spunea cineva, incat trebuie sa ai grija.
        Si eu am citit faza asta si chiar nu m-a interesat, sunt obisnuita sa mi se spuna ca nu sunt buna de nimic, vaai, iti d-ai seama?
        Blogul asta creste ametitor zilnic, este atata lume care ma iubeste si se gasesc prosti care se cred atat de inteligenti frate dar atat de neansemnati pentru ca se ascund acolo bine , nu stii cine este, cea mai mare dovada de curaj a unui om este de a-si pune sufletul pe tava.
        Asa, ca mine.
        Am inceput as cunosc oameni care ma imbogatesc interior, iar la prosti, oricine sunt ,replica mea este simpla: fa -te si tu auzit ca mine, fa ceva doi ani de zile si iesi in fata, sparge piata si transmite ceva oamenilor.
        Oameni in care am crezut m-au vandut ieftin, crezi ca ma mai sperie ceva?
        stii, stau cu tine la masa, le d-ai mancare, haine sa se-mbrace, te lupti pentru viata lor si te vand la colt.
        Astia sunt Cristina, dar lumea e mare si drumul e lung si drept.
        Cine ma respecta si ma iubeste va sta cu mine, cine nu, la revedere drum bun.
        Am devenit foarte radicala, oamenii care te tot critica dar nu constructiv, care te tot freaca la cap ca esti o nulitate, in general sa stii ca sunt niste frustrati, mari frustrati si mari lasi si indiferent cine sunt, lasa-i in plata Domnului.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Tu crezi ca nu stiu cum e tradarea?
        Am fost tradata zilnic, dar stii ceva, mie imi place sa ridic capul si sa merg innainte iar replica mea este foarte dura, eu imi vad de treaba,, asa sa spui si tu, oricui incearca sa te faca sa te simti inferior.
        In lume sunt oameni cu suflete de magnolii, mai stii?
        Pe aceia sa-i cauti.
        Am ajuns la concluzia ca cei care nu-mi vad dulceata si frumusetea sufleteasca sunt marii nebuni in lumea asta, stii, eu nu sunt nici proasta si nici urata, sunt o fata dupa care se intorc capete pe strada, crezi ca pe mine m-a laudat cineva pentru blogul asta infara de voi, de-aia nu mai pot sa stii, blogul asta este o mare realizare personala, hai sa ne laudam draga mea ca te cunosc si pe tine pentru ca vine vremea sa te lauzi singur prin lumea asta, asculta ce-ti spun.
        Daca era sa pun la suflet tot ce au spus atat de multe persoane despre mine, astazi nu mai eram Bogdanahelp.
        Daca era sa ma opresc din drum ma opream de tot.
        Fii flacara pentru cei care vin spre tine si respecta ceea ce gasesti ascuns uneori prin mlastini, cauta oameni care te imbogatesc interior,
        Si tie ti-a spus sa nu il mai cauti?
        Lasa draga , trebuia sa-i spui daca ai noroc sa mai fii in viata o sa te mai caut.
        Daca poti sa traiesti dupa ce am facut pentru tine, cu ideea in sine.
        Daca nu te va omori ce-ai facut intr-o zi.
        Oamenii astia se tradeaza pe ei, au suflete de matragune, otrava asta o sa-i ucida intr-o zi.
        Eu stiu ca este socant dar lupta si mergi mai departe, oamenii care -ti inchid usile in nas lasa-i in urma, altii o sa le-nchida drumul intr-o zi.
        Cum pot trada oamenii?
        Pur si simplu, dar te tradeaza mereu cu cineva inferior tie, o fata sanatoasa la cap nu s-ar culca cu unul care ar avea prietena, o relatie, prietena de un an de zile, fara ca el sa termine acea relatie si stii de ce?
        Maine ea va fi fosta.
        Nu te mai amari pentru prosti.
        Te rog…barbatii pleaca si se uita.
        Ba mi-a parut rau pentru copilul ala sa stii, cum nu mi-a parut rau dupa nimeni, am stat mult timp singura intr-o biserica si am plans fara sa stiu daca Dumnezeu m-a iertat, este tragedia mea si o voi duce singura,
        ca pe multe alte tragedii, dar sunt obisnuita sa stii, m-am calit bine,
        am ajuns sa port platosa de elefant impotriva nesimtirii, defaimarii si infamiilor.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Intr-o zi vei castiga.
        Respectul altora, oameni pe care nu-i cunosti.
        Mi-a parut rau exact la fel de parca as fi ingropat pe cineva si as fi ramas langa un mormant deschis, in ploaie.
        Nu conteaza ca esti tu insati aproape de moarte, conteaza ce-ai facut.
        Si nu mi-o voi ierta niciodata.
        Eu nu pot fi smechera Cristina , eu pot fi exact asa cum ma stii, iubesc valorile si splendorile personale, imi place sa fiu in centrul atentiei, dar sunt o fata care pentru un prieten adevarat isi da viata, am stat si eu si m-am gandit exact ca tine: De ce?
        Raspunsul a venit singur:Pentru ca asa sunt oamenii.
        Vanzatori de vise, de vorbe si de iluzii.
        Eu sunt o fata simpla, in ciuda aerului meu rebel.
        Da ,e dureros sa faci totul pentru cineva si sa te vanda la piata.
        Priveste din alt unghi, te asortezi cu rosii, cartofi si ceapa.
        Esti trendy.
        Asa sa ramai si la modul cum te imbraci si la vise, vise-trendy, frate, ca-n lumea asta avem nevoie sa fim trendy.
        In fiecare zi.

        cu drag,
        bogdanahelp

  4. Criss Says:

    n-ai reusit sa le pubici nicaieri?
    naspa
    sa nu te lasi

    • bogdanahelp Says:

      Nu ma las ca esti tu simpatica si de fiecare data ma bati la cap cu asta, altfel as uita cu desavarsire.

      Ai grija de tine,
      am primit toate emailurile tale, am fost foarte ocupata si n-am mai intrat pe blog.
      bogdanahelp


Lasă un răspuns

