Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Flori de soc Septembrie 22, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 1:15 pm

Peste suflet arzand cad flori de soc din privirea uitata de mult printre ape,
suflete fa-te rug incins catre vesnicia din noi,
iubeste-ma azi pentru ca manine plec cu un tren fantoma intr-o gara uitata si veche,
noroc inselator ai cazut ca o minge aruncata de copii peste gard si inima mea a stat pentru tine,
dragoste cu flori de soc la urechi incalta-ma in visul uitat,
cand iubesti lumea miroase a soc de vara uscat peste campuri,
mai lasa-ma vara uitata in borcanul cu gem de piersici muegait pe rafturi de pin,
adu-mi bucuria de fluturi in zbor peste toamna venind peste lume,
am pasit peste tei din amintirea de ieri si-am invins balauri uitati prin castele,
m-am luptat pentru vise cu lumea inchisa intr-o lume de vorbe,
libertate din dans de tiganci cu fuste-nflorate si grele,
sub mure pe drum am lasat pasii mei si ingeri din cer au cantat pe alei fermecate,
inele din serpi incolaciti cu rubine mi-am pus pe degete in jocul cu flori de lumina,
bratari din liane sarutau pasii mei pe un drum nestiut venind catre tine,
iubire,
ai gust de migdal ascuns prin nisipul cel ranced,
smochinii cresteau in soare de vara -ntr-o curte si te-am iubit cu suflet aprins de rugii ascunsi printre tufe de mur albastru si umed,
lasa-ma toamna sa stau pe o banca in vant de scaieti albi si mari si pastreaza-mi lumina in ochi mari si negrii ca sufletul tau,
mai da-mi din puterea ascunsa -n eroii uitati printre muntii pagani si adu-mi stralucirea din icoane cuminti pictate cu lacrimi de sfinti,
pe trepte sa dorm si sa uit de o lume pagana intr-un templu uitat printre nuferi,
deasupra cocorii in dans fermecat sa lase in zbor peste mine lumina din joc de copii intr-o ploiae de mai si cercuri pe ape,
departe in lume flori de soc tremurande pastreaza secretul uitat in visul ascuns de dragonii cei albi.

 

Lasă un răspuns

