Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Manuscrisul Septembrie 7, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 4:38 pm

Am gasit pe o plaja ascuns sub nisip un sul vechi ,
rasucit sub snururi ca visul de ieri,
l-am lasat intr-un scrin pentru nopti mult prea lungi,
poate un marinar cu gandul hoinar , abatut si uimit l-o fi scris,
cine stie,
am trecut prin furtuni mult prea mari intr-o zi dar mereu am fugit spre lumina,
infloreau in zile cu gust de parada crini mult prea albi,
iubire tu ma uiti pe sub stanci de corali si ma duci purtata pe marile reci in corabii cu vulturi la pupa,
tu stii sa ma lasi uitata intr-o sticla sub pietre si maine ma arunci in haita de lupi dar mi-e bine sa stiu ca inving,
orice-ar fi voi merge-nnainte in matase pe drumuri uitate,
m-am tinut dupa vise si pasari in zbor si-am gasit fericirea in ochi de copii pe o plaja cu zmeie in mana,
in lumea de ieri am lasat in hamac dragostea sa se arda la soare,
septembrie gol de iubiri si de vise te caut pe sub maluri cu flori,
cresc liane de ganduri ascunse in traiste de calatori,
vreau sa duc mai inalt lumina din noi,
daca poti ca sa faci din lacrimi sa urce la cer visul tau,
daca poti sa mai lasi pe o banca o floare sub soare razlet,
daca vrei sa te tii dupa stele sub ploi de noiembrie reci ai invins zid si lupte`
si ingerii cad peste lume in zi de duminica la ceas linistit,
dragoste te-am lasat pe un camp inflorind sub maci sfidatori si-am calcat prin ruine zambind catre lume,
lumea mea de oglinzi,
printese cu pasii cei mici dansau in sala de tronuri calcand peste inima mea,
i-a cu tine cununa de lauri,
ai sa vezi se usuca si -ntr-o zi te intrebi cine esti si ce cauti pe pamant,
doar credinta va ajunge moneda de schimb intr-o zi printr-o lume cu spini si balauri,
sarutari de iubiri care trec si se uita ,
stai pe-o banca si-ti spui c-a trecut,
e fantoma sau gand nu ami stii,
te ridici si cad frunze uitate si lasa durerea sa se duca-n pamant pe sub ferigi albastre,
uita-ma lume in brate de ingeri cuminti ,
ia-ti un cutitde argint si scoate matraguna din suflet,
planteaza un crin si-ai sa vezi cum in viata stelele vin catre tine ,
pe perna,
fa-ti din caderi un cantec de lupta cu tine,
omule duci prea departe si vise si zbor si uitam ca sub nori suntem mici si goi pe pamantul intins,
iarba-i verde sa stii si creste inalt peste suflete goale,
alunga pelinul si -n duminici albastre vin catre tine cocorii in zbor,
tuberoze din vise ce stau de veghe pe sub porti prea inalte,
uneori gasesti in viata pe-o plaja un secret bine-ascuns ca-n povesti,
pentru tine,
in nisipul cel ud,
ascunde-l in vis si lasa-l uitat pentru vremuri cand lumina se-ascunde ,
ai sa stii cand iubirea revine cu zambet si-ai sa vezi ca in viata cad ingeri si vise dar tu vei sta drept, pe sub tunet si ploi,
vei gasi ascunsa intr-un vis pe sub pernele moi cheia sperantei cea alba,
vopseste-o in mov de liliac ce se-agata pe garduri
dar tine-o aproape de suflet,
iubire in carti de tarot ai gust de cenusa dar cand ninge in zi de decembrie scurta eu iubesc si lume si vis,
pe sub flori de miere albastra eu te gust si te uit,
suflet prea liber te las la intrare si merg ca sa dorm in visul cu ingeri,
se-aude cum vine speranta uitata pe valuri de mare albastra.

 

3 Responses to “Manuscrisul”

  1. eumiealmeu Says:

    aş fi vrut să-ţi scriu un mesaj personal, dar nu am găsit pe nicăieri o adresă de mail. dacă treci pe blogul tău zilele astea şi vezi mesajul meu, dă-mi un indiciu, cum pot găsi adresa ta.


Lasă un răspuns

