Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Intalnirea August 30, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 1:26 pm

Suflet rotat peste ape albastre si reci te intreb cum de poti sa te-arunci in prapastii prea mari
cautand far” odihna soare arzand peste ziua de ieri,
cum poti sa fii tanar intr-o lume atat de amara
adunand mucegai din merele verzi uitate pe campuri,
daca poti sa imi scrii doua randuri pe-o frunza sa pricep ce e dragostea,
suflete ,
oare mai poti sa iubesti dimineata devreme pasind peste roua din macii cei rosii ,
chiar poti pe sub norii cei grei sa aduni ciresele coapte ce gem fara noima,
m-ai atins intr-o noapte cu peceti de iubire si-am crezut ca in loc sta lumea toata pentru visul acela,
iubire aduni peste lume in tropot de cai alaiul de flori din par de mirese uitate,
dimineata crestea din pamant visul meu dcazut din saruturi furate,
te-am gasit pe un mal de ape in ziua de vara albastra si-am stiut ca esti tu coborat dintr-o lume de organza pe mainile mici,
nu stiam ca poti iubi dintr-o data si sa lasi nemurirea in paza de stele,
iarba inalta si uda pana la cer
acopera-mi visul si taci in uitare,
Dumnezeu a stiut de dragostea mea ,
printre scoici te-am lasat si m-am prins de mana cu norii,
nu mai stiu cine sunt in ziua de azi,
m-as acunde sub brazii inalti si as sta langa miere desprinsa din stupi sa ma joc cu fluturi albastrii,
langa portile mari am lasat un dar printre pietre de stanca si calcarul roz sfarmat de privirea ta verde,
daca-ai stii cat de greu imi este sa stiu ca sub ploi sta ascuns secretul din noi
tu ma crezi,
eu stau ascunsa sub ferigi si-ascult vantul ce spune ,
te-as privi dar mi-e frica ca sufletul meu se sfarama sub bolti de lumina,
am sa-ti las desenat pe nisip lang-o apa uitata numele meu sa te-atinga cand dormi si in ropot de cai albi si mandrii sa vina cu gong peste vai iubirea din noi,
flori de mar,
flori de tei,
flori de roua in zori ,
busuioc in sarut de septembrie scutura-te peste ochii mei mari si adu-mi doar iubirea in dar,
lasa-mi joc de ingeri in zbor si sa calc peste serpi daca vrei,
cauta-ma maine sa-mi spui cine sunt si de ce oamenii iubesc pana mor,
lasa aprins la fereastra un dor de lume nebuna si frunze in zbor peste lume,
pune speranta sa cada pe statuile reci ,
daca ingeri pe campuri ating ochii tai vreau sa stiu ,
daca iarba ce-o calci iti mai spune de mine ca-i bine sa nu crezi tot ce spune,
eu m-ascund printre flori si frunze albastre si m-asez cuminte langa ape adanci,
am lasat pe un camp un arc si un scut si-am uitat de razboaie pentr-o clipa cu tine,
iubire,
dragonii cei albi m-au certat ,
i-am lasat printre stanci dar mi-e dor de iubirea ce lasa sa cada flori de tei peste lume,
mi-e dor de vapaia aceea ce arde pe talpi pana sari peste poduri printre nuferii grei si mi-e dor sa mai stiu ca purtand peste ape un steag l-am facut flori si fluturi pentru dragostea ta,
daca-ai stii poate=n vis ai veni catre mine si ai sta alb si-nalt ca dragostea mea pe sub boltele roz din castelul pierdut pe sub ape albastre unde ne-am cunoscut,
suflete fa-te apa rotata in cercuri in dans de tiganci cu ochi negrii si inimi ca focul,
da-mi la schimb pentr-o ora cu tine un sal din matasea cea verde plutind pete ape si dormi,
vis leganat peste stanci,
intalnire de vis sub salcii batrane lasa cheia drept gaj pentru ziua de maine.

 

Lasă un răspuns

