Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

In si borangic August 9, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 9:49 am

Camasi de in albe pe culmea inalta prinse -n clesti stralucitori de alama mi-au amintit in sarut de vant salbatic ca inima mea e acunsa printre macii inalti,
te iubesc vara,
amintiri dulci-amare cu praf de vant uitat,
zboara ulii pe cerul albastru ,
curat ca visele mele in zori,
mai ramai printre ierburi amare noroc cu miros de pelin,
dimineti insorite de zambet din pamantul jilav cand aerul greu iti sopteste ca ziua incepe cu tine,
dragoste te- ascunzi in pastai de fasole-naltate spre soarele greu,
te-am cautat in unele zile cam lungi si cam serbede
pe-un camp cu maslini,
tacuta am stat lang-o piatra prea alba si-mi placea sa-mi arunc sufletul printre nori,
fir de in te cobori din ziua de ieri si ma porti intr-o fusta cu flori cusuta cu aur pe campia cu soapte de dor,
ochii tai par maslinii inflorind sub tenebre,
amestecat iubesti tu,
fericire pictata cu dragoni albi si mari,
iubesc inul cum cade pe trup in vantul de vara,
sa m-ascund printre stele in zori,
uneori te scufunzi sub apele grele ca sa prinzi nestemata din vis dar tu stii cand m-alungi in uitare pe camp se ivesc razboinici cu scuturi
de-otel,
e razboiul din sufletul meu pentru tine si la capat cresc nuferi uitati,
mai ramai printre macii albastrii ,
te grabesti dar ramai langa piatra aceea si- nvata sa zbori,
dragostea invinge balauri din noi,
m-am trezit pe o iarba prea uda langa un pisoi mirat cu ochii prea galbeni,
imi pazea visul meu,
inocenta,
cerceafuri albastre se uscau printre rosii carnoase si mi-era iar dor de zambetul tau ,
oare viata s-a scurs sau furnicile multe imi duc prin pamant disperarea,
cum poti sa traiesti intr-o zi cand ai fost prin rauri de miere,
daca cauti minunea din nuferii mari poate stii ca ceru-i albastru
sau nu,
sa-ti i-ei traista in spate si nimic altceva ,
sa-te-opresti sub un nuc si sa stai printre flori de nu-ma-uita,
viata-i grea dar soarele sus straluceste,
tu stii ,
la capat de drum sclipeste ceva,
o fata spernata cu fusta de in si matase albita,
pe dealuri cam rosii cresc mure zemoase,
vis de fata cu parul prea rosu si ochii prea mari ,
zboara fluturii roz si-mi voi cumpara din talcioc bluza aceea de in cu macii pictati de dragostea mea,
te -am lasat vis ascuns printre ape,
noroc prins sub mestecenii albi sarutand viata mea,
amintire legata-n batic de borangic auriu sub soare de august sa stai pe o piatra,
te-am iubit in fum de tigare albastru si-am pierdut intr-un joc de copii la cules de ciuperci prin padurea cu spini.

 

4 Responses to “In si borangic”

  1. criss Says:

    Bogdanahelp multumesc mult

  2. criss Says:

    Bogdanahelpcum este sa vb cu ingerii?

  3. criss Says:

    ai citit despre asta?


Lasă un răspuns

