Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Calcand peste Luna Iulie 30, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 3:36 pm

Calcand peste Luna radeau in urma flori albastre si dulci gandindu-se

ca tu ma vei urma pe Calea Lactee,

iubire-n florata cu fustele -n clos de tiganci cu par de-abanos,

lumea se vede de sus amara si fara lumina,

ma tin dupa umbre si faclia aprinsa tremura-n vorbe lasate sub pietre,

zvon de august iubind cu ochii-n pamant,

mai cresc rosii carnoase si mari

ascunse sub soare departe pe camp ca sarutul din zori lasat pecete pe suflet,

mi-am prins la maini bratari de aur cu vise si broaste testoase,

s-aduca norocul fugit dimineata cu trenu-n Constanta,

la mare sub scoici sa te caut prin nisipul patat de uitare,

mai stai printre noi soare rotund sa ne legeni in nopti pe terase uitate

prin hoteluri cu iz de mare sarata,

iubire cu ochi de tiganca furata de hoti cu trasuri si salbe de aur,
ramai peste lume,

naluca albastra,

din fuga de trenuri si teii se-ndoaie plangand cu lacrimi de flori cernute si dulci,

peste urmele tale,

e noaptea prea lunga in visele mele de ieri,

iubire-aramie mai lasa sa cada nestemate pe campuri printre rosii inalte si grele,

te-opresti ca sa gusti si sa stii c-ai muscat din carnea zemoasa dar pleci

si lasi sa cada in urma sub ploi mult prea grele visul din rosii ascunse sub vorbele mele,

parfum greu de piersici prea coapte am lasat la ferestre in trenul de noapte si samburi ingropat-am pe campul uscat,

pentru tine,

pe-un peron printre stele stralucind cu vara in spate si-un bagaj mult prea

rosu tragi dupa tine o lume ascunsa in suflet si-n visele tale,

calcand peste luna intr-o noapte-am visat ca ma tes din lumina cea alba si-am fugit sa m-ascund dupa stele,

m-a ajuns din urma iubirea inalta pe maci lasandu-mi pe pat gust de mare sarata,

am intins pe o culme amintiri fluturand din sufletul meu ,

zvantate in soarele greu,

se-adud pasi de iubire venind de la munte si brazii se-apleaca sa faca carare,

am sa calc peste urme din vis si in ziua ce vine cad perele grele pe buzele mele insetate de tine,

amestecat vinul rosu curge din butoaiele vechi acunse in nisipul sub casa cea veche,

doruri multe sub luna pitite in zambetul tau,

daca zbori catre luna departe ia-ma cu tine de mana sa spargem pahare si cioburi sa cada la ospatul lupilor ascunsi prin paduri de mur zi zmeur inalt,

mi-as dori sa ma sorbi din cupe inalte si pline,

in nopti de zmoala intinsa pe trepte,

am sa calc peste luna spre tine si vulturi cam mandrii vor veghea drumul meu,
sa stii ca iubirea invinge in lume dansand printre lupi cu ochii de mure.

 

Lasă un răspuns

