Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Rubinul Mai 1, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 9:37 am

Copacul crestea in sunet de vis si fluturi o mie zburau peste ape asa te-am gasit intr-o zi intinsa pe perna iubire cu ochi de pisica vargata

pasind cu dragonii de brat cu rubine pe solzii cei grei,

mi-ar placea s- ascult vantul si s-aud flori din pomi cazand pe pamant,
orhidee de vise ce gem pe pamantul crapat,

din mine cresc fluturi spre cerul rotat,

se surpa-n ruine ziua de ieri si azi mi-este bine cu tine,

mereu alergam dupa vise si -mi amintesc arzand un sarut din castelul uitat printre pini sarutand picioarele tale in noaptea aceea,

ti-am lasat portocale sub perna si -am plecat sa prind

fluturi pe-un camp cu pelinul inalt,

in lume trec vorbe in hora si mereu aud sunet de apa cazand in cascade printre muntii cei grei,

dragoste te-ascunzi dupa mine si ma-nvarti in joc de zmei cu dintii ranjiti catre lumea albastra,

prin pesteri umbrite am pierdut amintiri in frunze de menta si -am luat cu mine doar

privirea ta intr-o seara,

oameni in barci femrecate si pline de nuferi intrau pe o poarta in catedrala uitata,

la porti vegheau leii cei mandrii,

daca inalti temple de flori pentru dragoste poate mai sta printre noi si uita sa fuga,
mai stii,

poate zeita de piatra se-ndura si plange ,

m-am tinut dupa dragonul uitat si-n vis de rubin te-am lasat dormind cuminte pe-o perna,

daca ai stii ca spinii uriasi mereu stau la panda,

sub ghirlandele roz serpii cei rosii te privesc in tacere si-asteapta sa cazi,

iubire tu stii sa inalti peste ape un suflet de fata innotand printre nuferi si umbre,

in taceri de corali,

pasari albastre zburau intr-o zi de pe stanci si cadeau peste mine paduri,

dragonul frumos cu rubinul iubirii statea ascuns sub pietre dormind si visand la lumea de ieri,

a pasit peste munti de veacuri si vorbe si azi este sol pentru mine

venind din timpuri uitate sub bolti de taceri,

muscand dintr-un mar pierdut pe o apa adanca cu gust de migdal am stiut ca vine

o zi cand ne prindem in suflet rubinul iubirii si suntem doar sclavi,

purtam in taceri pe drumuri pierdute pe tavi ,
la vedere,

un vis cu rubin purtat printre ape si stanci de soparle ce fug de lumina si lume ,

spre lumi nestiute si pure,

iubire ai gust de mar domnesc gasit printre ierburi inalte si mereu te ascunzi sub cete de fluturi cu zboruri amare,

suflete cazi in prapastii de vise si-aduni in taine privirea ce arde,

inima muscata in noaptea cea neagra mai poti sa iubesti si sa ierti,

sub soare tarziu am gasit stralucind in zapada de ganduri rubinul iubirii cuminte,

fugeam prin ploaia cea neagra si inima mea se facea tunel si liane in spate,

zgaraiata de vorbe m-am catarat pe o punte de vis si-am lasat la o parte si sare si lacrimi,

in joc de tarot egiptean si uitat tiganca zambea dupa fuste-n florate,

„tu fata cu ochii ca mura ai iubit un barbat ascuns dupa umbre si el a plecat in lumea cea mare” si inima-a stat tacuta sub bolte de struguri,

rubine si ganduri in vara amara pasind peste toate gasit-am iubirea din carti ascunsa -n pamant in sange de rosii ,

sa iubesti in tunet de codru si sa uiti sub munti de nuferi plutind peste ape,

suflete arzi in jaratec pierdut pe carari nestiute si fa-te rubin in par de tiganci cu parul de mur.

 

5 Responses to “Rubinul”

  1. ҉ellena Says:

    foarte frumos!
    ti-am spus de fiecare data cand intru aici, plec cu dorinta de a reveni :*
    O saptamana placuta! >:D<

  2. Criss Says:

    In Delta este superb am fost anul trecut
    Mie mi-a palcut povestea ta cu „Iubire stranie ” si desi nu te cunosc imi esti simpatika, esti o fata cu foarte multa imaginatie si pui multa pasiune in ceea ce faci
    criss

  3. Cristina Says:

    O ZI CAND NE PRINDEM IN SUFLET RUBINUL IUBIRII SI SUNTEM DOAR SCLAVI….ASTA ESTE SUPERB, NU STIU DAR CRED CA TOTI ASTEPTAM ZIUA ACEEA
    MAI BOGDANAHELP TU AI INCERCAT SA TRIMITI PE LA EDITURI, ORICARE AR FI ACELEA CA SCRII FOARTE BINE, PROZA SCURTA, PE GENUL ASTA?
    CRISS

  4. criss Says:

    cel mai mult iti multumesc pentru acea rugaciune


Lasă un răspuns

