Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ciresul Aprilie 20, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 2:35 pm

&

Am visat ca pluteam pe o apa adanca si flori de cires sarutau parul meu,

imbraca-ma viata in privire adanca si lasa-ma pierduta pe sub flori de cires,

pasii mei catre noapte cu stele departe adunau licuricii pe drum,

printre pietre si ganduri iarba crestea in tacere si gandul cel bun zbura catre cer,

cand sfintii coboara in taina printre oameni de rand invata sa crezi in minunile-albastre si priveste spre cer,

mai e loc sa visezi si sa lupti,

dragonii cei lenesi veneau catre mine in visul acela si pluteam sub dor nestiut,

invata sa iesi din tunele pe rand spre lumina si ingeri ce vin pe pamant,

aduna sub salcii pletoase si reci ganduri o mie dar sa stii sa petreci cu vinul cel rosu intins pe campia de maci,

sa lupti pentru bine dar nu-ti fa din scut o mandrie,

in viata cari saci dupa tine cam grei si iubirea o vinzi pe un ban de argint,

sub saluri in vant lasi si vorbe si vise si ti-e greu pe pamant dar iubirea invinge si-aduna

matasuri albe pe drum nevazut,

te urci pe cantarul cel greu si inveti sa renunti rand pe rand la vise de ieri si nu te

intrebi daca pierzi ceva din sufletul tau,

mai stii cand zburai pe campiile -albastre si prieten ti-erau vantul si jocul,

in vis te luptai cu balauri uriasi si lumi nestiute dar astazi treci pe langa magnolii in

floare si copilul din tine il tii ferecat,

omule stai pe banca intr-un parc si priveste spre soarele -nalt,

maine pleci si lumea te uita si gerbere rosii te vor veghea uscate pe-un pumn de pamant,

fa-ti astazi un pod peste vise si paseste mereu innainte ,

o fata cu parul ca focul si ochi de mur negru te tine de mana cand ti-e frica pe drum,

tu sa stii,

langa tine sunt ingeri pe drum,

livezi de cires alb cu flori zburate de vant sa te cheme cand uiti cine esti pe pamant.

 

7 Responses to “Ciresul”

  1. ҉ellena Says:

    Paste Fericit, alaturi de toti cei dragi! :*

  2. bogdanahelp Says:

    Multumesc , la fel si tie Elena!

    bogdanahelp

  3. Criss Says:

    Eu m-am despartit de prietenul meu si nu sunt intr-o stare tocmai ok dar prin ceea ce spui aici reusesti sa ma faci sa ma simt okcriss

  4. Cristina Says:

    Astea sunt cirese amare culese de bogdanahelp dintr-un cires foarte inalt
    chiar imi fac pofta

    cristina

  5. Cristina Says:

    Livezi cu cires alb zburate de vant sa te cheme cand uiti cine esti pe pamant

  6. Cristina Says:

    Ai o plasticitate iesita din comun si pune mana si apuca-te de scris
    eu n-am reusit sa ma las de fumat…pacat! dar dupa cum ai spus trebuie sa schimbi locul.
    Nu mai sunt cu baiatul respectiv si am rezolvat problema despre care ti-am spus.
    criss

  7. Cristina Says:

    Dupa felul in care scrii tu cineva talentat ar putea face cantece, din acelea gen folk, muzica folk, serios, eu asa vad, ar da foarte bine pe chitara :”livezi cu cires alb zburate de vant sa te cheme cand uiti cine esti pe pamant”……………………………………………..cand te citesc pe tine, mi-aduc aminte de discurile acelea aranjate unul peste altul si de pickup, parca m-as legana intr-un balansoar si as asculta muzica folk, ai o tenta retro foarte agreabila, mama este foarte incantata de felul in care scrii, este medic pediatru si te-a citit dimineata, la cafea si mi-a spus ca i-ai adus in suflet nostalgii de mult uitate.
    Fato, pune mana si scrie, este un sfat si bine ar fi sa faci din asta mai mult decat un hobby.
    te pupa,
    criss


Lasă un răspuns

