Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Templul Aprilie 14, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 2:57 pm

Ningea intr-o noapte cu orhidee albe peste buzele mele insetate de tine si pe cerul inalt zburau ingeri ,

in templul tacut ti-am adus inima si desculta am mers prin ruine,

iarba tu cresti inalta ca visul din zori si te-ating sfaramand in palme pamant cu miros de pelin,

imbraca-ma-n alb primavara si adu-mi fluturi in zbor peste lumea de azi,

sapa-mi visul in pietre uitate pe drum si lasa speranta sa zboare prea alba cu aripi de-argint,

cad stele si sarutul tau se face padure si lumi nestiute,

pe sub ape sta prins printre nuferi gandul de ieri si lumea-i albastra,

bate vantul peste ce-ai simtit ieri si ochii tai stralucesc intr-un cantec hoinar,

fa-ti temple in suflet din vise pierdute si lasa tristetea la portile mari,

sa te tii dupa ingeri pe carari neumblate si lasa-te suflete purtat peste ape,

ma legeni pe frunze privegheata de monstrii si ma pierd printre nuferi si maluri inalte,

daca fluturii zboara si vin catre tine amintirile negre paseste in templu si cauta in tine drumul cel bun,

mereu sa te tii dupa soare si vant,

cad ploi intre cer si pamant si florile tac,

urca pe trepte-n spirala pentru un vis si lasa sa cada in ape cenusa de azi

si regii au cautat fericirea prin temple uitate si-n pas de domnite sub rochii fosnind au lasat pentru tine secrete pazite de sfinti,

norocul ce urca spre luna e zmeul de ieri pierdut de pe campuri cu flori,

lasa-l sa zboare departe ,

invata sa cauti pe sub zambet de salcii udate de ape secretul lasat de oameni eroi si mai urca o treapta ,

poate sus e doar golul imens dar templul ramane de veghe in lumea de azi
si-n ruine de fum vei vedea curcubee de vise,

printre voci si naluci vei gasi drumul tau luminat in noaptea cea lunga,

intr-o zi calator tu vei fi catre stele dar in urma ramane lumina si drum pentru altii batut printre pietre si copii vor urca catre templul inalt pe trepte uitate si ape albastre vor veghea drumul lor printre cactusi si ploi,

in joc de lumina si-n zbor catre lume mai lasa in urma o parte din tine ,

zideste un vis langa templul inalt si ingeri te vor prinde de mana,

prin ploaia ce vine se aude pamantul ce urca la ceruri din visul uitat,
sa cad din tine tristetea alergand prin stiuletii cei goi,
sub zambet de mere verzi viermii scurma dupa cate un vis,

tu mergi innainte sapand prin peretii prea galbeni,

iubire alergi pe calul salbatec si m-am tinut dupa tine nestiuta de nimeni,

fa-ti temple din vise si cauta iubirea ascunsa pe drumuri de tara in raset de satra adunata la focul de vara,

in dansul nebun sa te pierzi si stele sa-ti fie matase si perna,

fug pasari in templul pierdut peste timp si te joci doar cu tine,

pe sub flori fara nume ,

in noaptea ce vine dansez cu fantome la porti mari si albe,

iubire ai gust de vin sangeriu lasat in cripte uitate si-adanci,

cand te sorb ma inalti catre stele si temple ce cad si se uita ,

troznind a lemn sec din lumi pierdute in visele mele.

 

7 Responses to “Templul”

  1. eumiealmeu Says:

    când citesc ceea ce scrii tu, am senzaţia unei reclame pe care am văzut-o de curând (senzaţia era mai demult, înainte de reclamă, aşa că mă gândesc ce sistem au avut ei de-au intrat în mintea mea şi-au scos de acolo ideea :-)): o superbitate care urcă pe o scară, totul în voal alb, totul ca de catifea… uneori, culoarea se schimbă, dar voalul-catifea rămâne.
    te sărut.

    • bogdanahelp Says:

      Mesajele tale de fiecare data imi aduc foarte multa bucurie, ai vazut si tu cel mai important lucru ramane bucuria pe care o imparti cu ceilalti altceva nu conteaza, pana la urma ,
      pentru ca a imparti cu ceilalti inseamna a te hrani pe tine insati, treci peste granite, depasesti singuratati sau alienare, cele mai frumoase cadouri le primesti cand poti imparti cu ceilalti, sa stii ca mesajul tau ajunge in sufletele altora si oamenii te iubesc pentru asta.

      Iti multumesc,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        De Paste va doresc iubiri verzi si inalte pana la cer, sarut cu parfum de cozonac in ferestre,
        vise rosii de oua incondeiate si aripi de ingeri sa v-aline sufletele poate prea pline,
        priviti mereu innainte chiar daca o lume va e impotriva si bucurati-va de soare, de flori si ploi de cires aduse de vantul razlet,
        priviti jocul unor copii si lasati durerile si tristetile sa zboare departe,
        oamenii sunt pulbere si pamant,
        macar planteaza un pom si lasa ceva in urma ta,
        calca peste serpii cei rosii si pastreaza-ti credinta cu furie de viata si veti vedea, veti reusi, veti zbura si pana la urma veti invinge.
        Vorbele trec si se uita, oamenii mint si te judeca, in fata lui Dumnezeu suntem toti egali pana la urma, asta sa nu uitati niciodata,va multumesc pentru ca-mi cititi blogul si va simt aproape de fiecare data, acestea sunt bucuriile adevarate si senzatia de a erupe sufleteste si de a-i incanta pe ceilalti pentru mine reprezinta cel mai frumos cadou oferit de viata,
        ma faceti sa tind spre mai sus si mai mult de fiecare data,
        sa trec peste orice incercari sau tristeti,
        sa ma depasesc pe mine insami si pentru asta va multumesc din tot sufletul.

        bogdanahelp

  2. Criss Says:

    Cateodata castigam, cateodata pierdem insa tu stii sa aduci lumina si bucurie si asta este foarte important
    te pupa criss

    • bogdanahelp Says:

      Cine nu are noroc in dragoste are la bani, Criss, parca asa se spune?
      Nu poti sa le ai pe toate.
      Auzi tu stii biserica de la Casin, manastirea?
      Du-te la icoana la Sfanta Parascheva la Casin si cere ce vrei tu si la Sfantul Anton acolo in centrul vechi, du-te martea si pune un acatist, o sa vezi niste transformari extraordinare in viata ta, du-te in fiecare marti.
      Eu personal la icoana Sfintei Parascheva mereu am primit ce-am vrut, dar stii cum trebuie sa te rogi Criss?
      Cu tot sufletul, sa simti ca ametesti, sa te desprinzi de lumea acesta, spune-i Ei ca unei foarte bune prietene ce te doare, ce nu intelegi, ce te-a rascolit, ce nu ai putut pricepe, raspunsul si linistea ti le da pe loc sa stii, eu sunt o simpla fata, puterea rugaciunii este imensa, eu pot fi subiectiva insa acolo primesti cel mai bun raspuns.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Am fost plecata la tara, la munte, o sa-ti trimit niste poze.
        te pupa,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Din punctul meu de vedere nu este ingrozitor sa te despareti de cineva cu care stai un timp, pentru ca oamenii fac alegeri si trebuie sa le respecti, mie mi se pare ingrozitor pentru ca trebuie sa te obisnuiesti cu altcineva, pana il gasesti, pana il cunosti, pana te dezmeticesti ce vrei, pana il uiti pe fostul, o la la !
        O tragedie antica, mi se pare ingrozitoare treaba asta, cand stai cu cineva un timp, calculam de la un an, deja te obisnuiesti si tu cu el si el cu tine, asta mi se pare tragedia …si oamenii curajosi cu adevarat nu se schimba, raman la fel, daruiesc la fel de mult, toti trecem prin asa ceva dar asta este partea cea mai grea, sa vrei sa cunosti pe altcineva cu adevarat …………………………………………..fara sa il compari cu ce-a fost si abia cand uiti cu adevarat dupa parerea mea poti avea o alta relatie………..pentru ac lucrurile astea se intampla pur si simplu.


Lasă un răspuns

