Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Speranta Martie 28, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 4:01 pm

Am urcat intr-un vis niste trepte spre -o pajiste cu trifoi inflorind dimineata si era liniste

ca in povestile de mult uitate,

am pasit desculta pe campia -nflorita si mirosea a pelin ,

aerul alb saruta talpile mele,

cadeau din pomi flori mari ca uitarea si ma gandeam la tine dragoste ferecata-n cufere vechi,

lacate-am deschis pe rand si am lasat speranta sa zboare spre cer,

norii sunt albi si pufosi ca zaharul tos si cern vorbe pe rand,

mi-e bine cu tine gand nebun dintr-o noapte de martie,

ploua peste palme din burlane inalte si -n linistea muta greieri cantau,

speranta cu suflet de sarpe mai stai,

suflete taraie-te printre ierburi inalte daca mai stii care-i drumul dar lasa-mi speranta

ascunsa in flori de trifoi,

uita-ma-n ploi de martie trista printre roua si flori,

loveste-mi gandul cu fulgere-nalte dar nu-mi lua niciodata speranta ca visele canta si

stele vegheaza pe lume,

ca ingerii zboara cu aripi de aur si-arunca in vis polenul sperantei pe pernele moi,

dimineata tacuta cu perdele dantele pe gresia alba prinde-ma-n hora de vise albastre

de mana cu-un inger ,

cuminte sa stau la geamul uitarii privind catre luna si campuri intinse de vise si zbor.

 

11 Responses to “Speranta”

  1. ҉ellena Says:

    din nou ma incanta „jocul tau de cuvinte” :*

  2. […] Scalzandu-te in lacrimi mii […]

  3. bogdanahelp Says:

    Iti multumesc mult Elena si sa stii ca iti citesc cu mare placere blogul, sper sa reusesti sa-ti publici poeziile intr-o zi, sunt foarte frumoase, ai o sensibilitate aparte, cand le citesc ma desprind de realitate, e ca si cand m-as plimba intr-o gradina cu hortensii albastre, intr-o zi de vara tarzie, in liniste, doar eu printre flori mari , roz si albastre.
    Stii ca daca pui cerneala colorata la radacini de hortensii ele isi schimba culoarea?
    Asa sunt si poeziile tale, extrem de frumoase, colorate, o lume in care intri si parca ai vrea ca sa uiti cheia la intrare.
    bogdanahelp

  4. criss Says:

    iti multumesc pentru discretie pentru ca nu mi-ai publicat acele emailuri, eram la pamant.
    sa stii ca ai dreptate in multe…poate prea multe…lucruri dar mi se parea ca nu pot trai fara el.

    • bogdanahelp Says:

      Si eu am incercat , la fel ca tine, sa vorbesc, sa explic, am luat foc, am zbierat, m-am certat, dar cararea e mare fratilor si drumul e lung, daca unii umbla in cete precum hienele e normal ca maraie la caii cei albi, dar eleganta, gratia, farmecul, talentul Criss, aceste lucruri nu se imprumuta,
      daca ai stil se vede, daca ai clasa se simte, daca esti altfel ti-o spun altii care nu prea pricep cum isi permit ca sa te judece dar totusi o fac.

      si ce daca?

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Les hommes qui passent Maman
        M’envoient toujours des cartes postales
        Des Bahamas Maman
        Les hommes qui passent tout le temps
        Sont musiciens artistes peintres
        Ou comédiens
        Souvent

        Les hommes qui passent Maman
        M’offrent toujours une jolie chambre
        Avec terrasse Maman
        Les hommes qui passent je sens
        Qu’ils ont le coeur à marée basse des
        Envies d’océan

        Les hommes qui passent pourtant
        Qu’est-ce que j’aimerai en voler un
        Pour un mois pour un an
        Les hommes qui passent Maman
        Ne me donnent jamais rien que de l’argent

        Les hommes qui passent Maman
        Leurs nuits d’amour sont des étoiles
        Qui laissent des traces Maman
        Les hommes qui passent violents
        Sont toujours ceux qui ont gardé
        Un coeur d’enfant perdant

        Les hommes qui passent pourtant
        Qu’est-ce que j’aimerai en voler un
        Pour un mois pour un an
        Les hommes qui passent Maman
        Ne me donnent jamais rien que de l’argent

        Les hommes qui passent Maman
        Ont des sourires qui sont un peu
        Comme des grimaces Maman
        Les hommes qui passent troublants
        Me laissent toujours avec mes rêves
        Et mes angoisses d’avant

        Les hommes qui passent pourtant
        Qu’est-ce que j’aimerai en voler un
        Pour un ,ois pour un an
        Les hommes qui passent Maman
        Ne me donnent jamais rien que de l’argent

        Les hommes qui passent Maman
        Les hommes qui passent Maman
        Les hommes qui passent pourtant
        Les hommes qui passent Maman

      • bogdanahelp Says:

        Vorbim pe email sunt lucruri mult prea grele desi sunt frumoase, imi place sa ramana intre noi doua.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        „Tu luminezi minunat din muntii cei vesnici” sa nu uiti asta orice-ar fi,
        sa ti-o repeti pana cand o vei spune pe dinafara.
        astazi am avut o mare bucurie cand am vazut cata lume iubeste acest Blog,
        cel mai bine ar fi sa te duci la un preot, o sa vezi ca va stii exact despre ce este vorba, nu poti duce singura poveri insuportabile pentru ca esti om nu esti de fier,
        du-te si vorbeste cu un preot,
        cateodata nici nu este nevoie, sunt oameni care vad prin tine si simt imediat despre ce este vorba,
        sincer,
        ai sa vezi ca din 100 de oameni te alege pe tine,
        nu-ti fa griji,
        opreste-te ca sa-ti mai faci griji si du-te intr-o biserica te rog, nu le mai tine in tine pe toate ,
        c-asa vin gandurile si tenebrele,
        du-te catre Dumnezeu, dar fa-o fara obligatii ,
        fara sa te traga cineva,
        o sa vezi ce te linistesti.
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Stii ce am patit eu,
        simteam ca ma sufoc,
        m-au luat transpiratiile,
        simteam ca ma strange cineva de gat si la sfarsit cand s-a terminat m-a luat un cascat pana acasa si-o liniste mai fata, de parca m-as plimba in padurea cu freezii,
        o liniste ca si cand te-ai plimba intr-un cimitir dar fara durere, deasupra stau bolte de trandafiri galbeni,
        la o slujba de Liturghie exact la Tatal Nostru am iesit afara si m-am intins pe scari, nu mai vedeam, nu mai auzeam, asta se intampla prima data cand m-am dus,
        sa lesin in biserica,
        m-a scos o femeie pentru ca lesinam,
        m-a vazut preotul si mi-a spus sa vin mereu,
        sa ma duc mereu,
        sa ma duc chiar si cand nu vreau sa fac asta si sa stau pana la sfarsit de fiecare data,
        apoi poate sa-ti citeasca , sa te duci cand esti agitata fara frica pentru ca nu se mai intampla nimic, dar du-te tu singura,la biserica nu te duci ca la rendez-vous, te duci spasita, sa stii c-ai gresit fata de ala si ala si ca ai spus aia si aia si ca ai facut ce nu trebuia sa faci, ca nu esti inger esti om, asa te duci si in primul rand du-te cu bucurie, sa fie o bucurie pentru tine , sa simti acea liniste Criss, cand simti ca lucrurile nu sunt ok si ca nu tin de tine, trebuie sa-ti faci un obicei care sa vina din tine.
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Povestea asta am scris-o pentru cei care-si spun ca odata cu cineva s-a pierdut totul, stii ca si mie mi-a trecut prin cap prostia asta,
        nimeni nu-i de neanlocuit,
        nimeni nu merita sa te faca sa suferi,
        nimeni nu-i peste tine ca sa te judece in lumea asta,
        traim intr-o lume plina de barbati si de femei, mai fata sa te rogi pentru cel ales nu pentru barbati cu inimi in doliu si dor de oceanele mari, ca de-asti-ai plin pamantul, sa te rogi pentru un om care sa te respecte, sa te iubeasca, sa te adore,
        sa-ti lase pe perna trandafiri si opreste-te ca sa mai pui in balanta ce-ai dat tu si cat a dat el.
        Stii ceva?
        Cat ai dat tu, tie ti se va da de 1000 de ori mai putin si cat a dat el, asa i se va da, dupa sufletul lui in urmatoarea sa-i spunem…relatie, o alta facatura.
        Este ceva care se cheama lectie de viata.
        Nu-s usoare dar daca le inveti le mai spui si altora.
        Daca tu n-ai murit din asta sau eu
        nu o s-o faca nici altii, asta este ideea.
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Cesaria Evora diva care canta desculta , de o simplitate si de o frumusete sufleteasca iesita din comun, ca om, ca artist si ca mesaje, este artista care mi-a incantat si spalat sufletul de fiecare data cand am privit-o si ascultat-o,
        asa trebuie sa fim, ingeri in lumea asta pentru altii dar sa nu uitam de simplitate, chiar daca acasa avem poate averi, daca nu le avem si in suflete sau macar acolo, sunt praf in vant si sub bolte de trandafiri roz nu-ti vor sta la cap ingerii, vei fi singur si cateva monede si-o lumanare daca vei avea te vei considera norocos pe lumea cealalta…..daca nu imparti cu altii esti ca un vas ciuruit si daca intorci spatele unei maini intinse intr-o zi Dumnezeu iti ca intoarce personal pentru multa vreme spatele si nu vei intelege de ce.
        Nu esti un bun crestin pentru ca te duci la slujbe duminica , daca nu stii sa canti prin ploi descult si sa iubesti stelele, viata poate parea cam searbada intr-adevar.

        bogdanahelp


Lasă un răspuns

