Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cicoare Martie 23, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 5:08 pm

Cerul s-a deschis in ultimul vis si-a inflorit cicoarea pe campul uitat,

ploua peste lumea de ieri,

vis adanc de sub ape tulburi te-am pastrat cand pasari mari au zburat,

tandrete din flori de cicoare albastra ne saruti sufletele pagane,

tristeti ati zburat peste nori nemiscati,

suflete oare mai poti pe sub ninsorile grele sa uiti ce-ai lasat,

dragoste mi-aduci zambet de roua in zori peste tample,

cateodata te uiti dupa ingeri si plangi pe sub pomii razleti,

intr-un loc am gasit nemurirea pe mesele vechi printre icoanele sfinte,

dac-as umbla desculta poate timpul ar sta,

mi-e dor de povesti dintr-o lume uitata si mi-e gandul lasat pe-un camp de cicoare albastra,

zboara speranta si prinde-te de stele intr-o zi de duminica,

sezlongul din lemn de santal te-asteapta lasat pe o prispa,

sub patura verde se-ascund mari de vorbe,

ma-ntreb cum traiesc oamenii rataciti prin uitare si vantul cam rece doar privind catre stele,

o poveste cu-o fata cu ochi de cicoare albastra tot privind catre cerul inalt,

daca simti ca ti-e dor de o dragoste-nalta mergi odata pe-un camp cu cicoare albastra

sa te-ascunzi pe sub flori si cer leganat,

lasa vantul sa bata peste visul de ieri si tu canta -ntr-o noapte un cantec pentru ingeri

si vise ce pier.

 

One Response to “Cicoare”


Lasă un răspuns

