Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Vise Martie 16, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 4:27 pm

Am auzit aseara un vis cazand pe trepte cu vuiet si m-am uitat dupa soare,

era rosu si mare ,

in taina au zburat pescarusi peste orasul tacut si m-am intrebat daca ai auzit vuietul padurii,

in hora de vise m-am prins peste campuri departe,

roua cadea grea peste maini si -am atins pentru o clipa o lume albastra,

licurici au zburat spre tarmul uitarii,

zapezi stralucind am vazut pentru gandul de ieri si m-am ascuns sub o stanca,

priveam cazand stele plangand dupa tine,
iubire,

brazii cei mandrii sopteau ca speranta ramane dar pacla de vorbe se-nalta catre cer,

poate daca inveti sa innoti pe sub apele tulburi vei ajunge la nuferii roz,

elefanti aurii purtau broaste de-argint in spate pe carari nestiute,

m-am rugat pentru tine sa vina lumina pe drum,

un inger tacut cu aripi prea mari cazand peste lume,

petale de flori daca cad mie mi-e bine cand ma gandesc la tine,

daca zbori langa mine poti atinge campuri cu flori,

un tren a iesit din tunelul cel lung si- a luat tacerile tale,

daca poti sa zambesti desupra de nori intr-o zi iubirea-ti zambeste din nou,

un vis am avut intr-o seara de martie calda,

sa fii langa mine printr-o lume de vise ce cad pe pamant din zborul de ingeri si lacrimi de flori uitate pe-un camp.

 

4 Responses to “Vise”

  1. ҉ellena Says:

    imi place succesiunea imaginilor 😀

  2. bogdanahelp Says:

    Buna Elena, tu esti mereu foarte dragutza cu mine, pe langa faptul ca ai un blog exceptional.
    Iti multumesc.


Lasă un răspuns

