Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Caseta Martie 9, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 11:48 am

Am adunat in caseta de-argint de pe campuri zambetul clopoteilor mov si te-am lasat

dragoste sa-nfloresti sub radacini de urzica vesela,

intr-o lume de basm copiii-au cantat catre cer si ploi au venit peste lume,

in numele tau cresteau fire de iarba razlete si ud era parul de fete pe campuri peste

pamantul bogat,

salciile moi in vant sarutand ape albastre si reci si te asteptam pe un mal cautand

printre pietrele albe,

nisipul de aur pe talpi se scurgea peste lume si-n dorul de apa curata purtata pe valuri

era caseta de-argint din visele mele,

oamenii cauta-n tacere iubirile mari si pe tarmuri intinse langa marile verzi cresc printre

scoici orhidee din nopti lasate in spate,

din povesti de corali se inalta castele si pastram in suflete diamante din ce-am iubit si-

am lasat pe maluri de ape,

fericire te-am cantat intr-o lume goala si-am plecat pe drumuri sa caut ingerii,

daca simti ca in urma sunt ruine inalte planteaza un pom langa-o casa pierduta si umbla

descult prin urzicile rosii,

in sunet de jazz intr-o noapte spre stele vantul va lua sperantele tale si -ntr-o zi vei

gasi langa tine pe perna caseta din vise prea mov si inalte,

vei stii cantr-o floare zace speranta uitata si-n suflet vei pune lumina ,

calatori intr-o lume albastra si mare vom gasi intr-o zi speranta alba sub soarele greu si

de aur rotat,

lang-o mare albastra desculti printre vise si zborul uitat.

 

Lasă un răspuns

