Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dulceata de portocal Martie 6, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 12:32 pm

Sufletul meu te-a cautat printre spice de grau verzi si inalte,

din cer au cazut peste lume ploi de maci si pe campuri fete vesele cu fuste-nflorate

printre munti de gentiana impletit-au cununi din visele mele,

flori mari de portocal ai adus printre iarba amara si mirosea a lucerna,

m-am ascuns intr-o sticla portocalie si te-am privit cum dormeai intr-o zi,
soarele-a stat,

dragoste tu faci norii sa cada cu zambet peste oras in tacere,

fluturi mari au zburat catre stele,

dulceata de portocal te-am gustat pe felii mari si negre de paine in visul de ieri,

daca imparti la rascruci din visul cel dulce te intorci acasa cu suflet bogat,

pe un raft am lasat ascuns printre vise un borcan cu dulceata de portocal ca dragostea

din lumea cea alba,

ma intorc uneori ca sa stiu ca iubirea invinge in lume tacerea din noi,

au venit peste lume din nopti nestiute din pomii cei mandrii pe campuri uitate sperantele dulci din florile mari,

vantul le-a dus pe creste de munti in iarna cea lunga si-a inflorit pe zapada iubirea cea dalba ,

am calcat in tacere muntii-nalti si m-am tinut dupa samburi pe drum,

vis de fata cu borcanul cu gem prins in traista cautand printre lumi si dureri speranta

ascunsa intr-o dragoste dulce de portocal.

 

Lasă un răspuns

