Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Chihlimbar februarie 25, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 7:49 am

In zorii cei albi a venit peste mine lumina din vis si-am atins cu mana un cantec trist de lebede albe,

printre flori de zapezi in rochia alba am privit catre tine,

mierea curgea din copacii inalti si-n vant de vara amara zburau petale de flori razlete ca visele mele,

cerceii de chihlimbar zornaiau tacuti peste campuri si-am stat s-ascult gandul de ieri,

daca pleci usa aceea o -nchid peste lume si ma-nvalui in esarfa cea roz,

suflet pierdut printre maci cauti in nopti mult prea lungi dragostea desprinsa din cartile vechi,

daca-n lumea de azi mai lasam cate-un vis in medalioane de chihlimbar mult prea galben,

poate-n ziua de maine va ploua cu taceri din cerul inalt,

daca zborul din clipa ce trece se uita poate vin peste noi in joc de copii sperantele albe,

prin tufisuri de spini lasat-am bucati din rochii cu flori,

in caderi printre sfinti am gasit povesti nestiute,

trena de fluturi in zori s-o mai prind azi nu mai pot si-am lasat printre melci vorbele tale,

ma intreb daca cioburi adunate-n faras si uitate mai pot straluci intr-o zi,

daca sufletul tipa oare unde sa fugi,

te-am cautat printre frunze de brustur carnoase dar durerea din suflet lasa valuri de pacla prea deasa,

mirosea a pin verde cand te-am cunoscut si din tei au cazut pe un drum flori de tei,

daca-ai stii ca eroii sunt cei ce raman si se lupta cu viata,

in genunchi printre cioate de lemn fumegand,

sa auzi cantec -nalt de oameni ce-au luptat pentru vise banuiesc c-ai iubi pe fata cu ochi de alun,

poate maine din mare chihlimbarul pierdut printre stanci straluceste in soare de vara si copii vor gasi amintirea ascunsa printre scoici si pesti colorati,

porti din marmura grea v-am deschis rand pe rand si-am gasit pe o masa un pocal cu nectar,

am lasat intr-o zi cerceii la o rascruce pentru ziua cand flori de tei sarutau in tacere visul nebun,

lacrimi calde au udat intr-o noapte un gand pentru tine,

ce pacat ca in lume altii ne fura cu ochi de pisici negre chihlimbare din suflet ,

tu ramai pe un mal si astepti o minune,

poate ingerii vin sa te-aline in ziua de maine si-ai sa stii ca in viata poti sa faci din

dureri si tristeti medalioane de vise,

sa le lasi in tacere pe pietrele albe si sa stii ca iubind vei invinge si norii doar cautand o iubire ce se-nalta tacuta pe un munte de vise,

doar urcand catre stele pe drumul de azi lasi in spate si vorbe si intr-o noapte albastra un inger iti va pune pe perna flori de chihlimbar pierdute -ntr-o poveste de corali.

 

Lasă un comentariu