Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Statuia Februarie 18, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 12:32 pm

Cobora sufletul in haul de jos printre lianele verzi si am stat s-aud vantul vorbind despre tine,

am calcat peste balti sa admir statuia din visul de ieri si -am privit in tacere stele mari ascunse pe cer,

intr-o zi un vant rece a venit peste noi si-am uitat misterul din sarutul de flori,

vraja adanca din apa te-am luat dupa mine pe-un drum nestiut si -am crezut in iubire

si gandul mi-e mut,

carti de joc intinse pe masa mi-ati spus despre lume dar in suflet pecetea durerii inflorea

intr-o noapte,

printre cactusi uitati serpii rosii isi fac drum printre vorbele tale,

cand iubesti te inalti pe un munte si zbori,

dar cand pierzi prapastia te desparte de lume,

steaguri albe din suflet am dat calator fara sprijn dar cu suflet curat,

ele cad peste vai si lasa in urma mirosul de brad,

te-am pierdut fericire pe o tabla de sah,

ne luptam printre monstrii si visam printre nuferi,

viata trece si -un pas schimba intr-o clipa destine,

peste mine trecut-au furtuni dar m-am tinut dupa iarba si -am ajuns intr-o zi sa arunc

in prapastii vise moi si zglobii,

pe maluri de ape uitate un secret a fost spus de un rege pagan,

au ramas doar statui sa vegheze un vis,

fuste rosii si crete zburat-au in vant si copile cu ochi de mure ascunse prin fan
aruncat-au in ape pietrele albe,

daca poti sa privesti printre umbre si sa d-ai la o parte bolovanii din drum,

intr-o zi vei gasi un secret ascuns printre vorbe de regi si-l vei lua cu tine in traista
sa-ti fie lumina,

ne grabim printr-o lume de oameni straini si ne pierdem iubiri intr-o clipa ,

strangem chei fara noima si lacate proaste ,

ruginesc si se uita ,

bagajul e greu si-ai mai vrea ca sa fii copilul erou,

intr-o zi te asezi pe o banca -ntr-un parc si privesti o statuie uitata de lume,

totul trece in lume si mit si eroi,

daca cauti in suflet iubire si flori vei invinge in tacere prapastii si ploi.

 

Lasă un răspuns

