Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Funda rosie Februarie 17, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 2:42 pm

Primim pachete cu daruri cand unii isi mai amintesc sa ni le faca cadou sau daca nu ni le

cumparam singuri,

desfacem grabiti fundele rosii si ne bucuram pentru un dar mititel,

traim printre oameni-roboti care uita sa -si puna dorinte in zbor,

iubire din flori de migdal te-as mazgali pe un geam,

uitate sunt azi imortele-n pahar si vantul ne bate la geam,

in lume e loc de iubire si ura in egala masura si -am plecat pe un drum de copil cu funde

rosii in par,

prin nisip pasii mei lasat-au in urma dorinte si vis,

slapii i-am aruncat la rascruce ,

printre brusturi si coacaze negre am urcat pe un pod si am ras fericita in soare,

in fum de tigare albastru faceam cercuri pe cer lungindu-ma-n iarba cea uda,

nimic in lume nu e ca libertatea undeva sus pe un munte,

aerul tipa in soarele mut si inflorea langa mine trifoiul cel mov,

pe-atunci nu stiam ca petunii se scutura -n vant si ca viata e tabla de sah,

suflam fara grija in papadiile mari si ma uitam dupa puful glumet,

tu viata ne cerni pe picioare lanturi grele in timp,

as mai sta langa foc sa desfac cadouri cu funde rosii si mari.

 

Lasă un răspuns

