Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cosul cu flori Februarie 17, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 8:50 am

Am asezat pe-o masa brodata cu dantela alba un cos cu garoafe rosii ca sangele,

gandul a venit printre soapte si mi-am amintit de ziua cand te-am gasit pe un drum,

prin ploi as alerga goala sa-ti aduc inima pe prag,

daca ar fi sa ninga azi as vrea sa cada din cer iasomie doar pentru tine,

m-am ratacit pe drumuri fara scop si-am incurcat atatea gari in mersul grabit,
m-am pierdut prin taceri fara rost,

iubire te-am visat in nopti printre liliac alb si mult ,

intr-o zi cerul a stat si-n dar am primit o iubire pe aripi de pasari in zbor,

de-ar fi sa pleci m-as face ploi fara nume si-as chema ingerii-n zbor sa te
intoarca -nnapoi

fragilele vise le-am innodat si -n matase galbena am ascuns iar speranta,

dragoste desfaci lacate si zdruncini zeii pagani,

pe ochii tai as pune crini dimineata si-n soare de vara te-as saruta,

sa te sorb cu lumina si vis desprins din stele pe rand,

ca sa stii ca iubirea invinge peste timpuri amare si reci,

sa mai stai langa mine in sunet de corn si umblu desculta prin paduri fara rost,

suflete fa-te lumina si cauta in zbor cheia iubirii si las-o pe piatra cea alba,

lasa-mi speranta ca intotdeauna vom fi doar noi doi si uita-ma pe o masa langa un cos plin de flori.

 

Lasă un răspuns

