Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Norocul Februarie 15, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:16 am

Norul cel alb rade singur pe-un cer rosu si greu,

norocul meu legat de-o ata se clatina-n vant,

lalele rosii infloresc grabite si usile se-nchid pe rand,

te-am cautat printre magnolii cazute pe drum si m-am luat dupa stele dar te-ai ascuns

dupa tufe de mur negre,

faclii in noapte vegheaza pe carari nestiute si viata mai cerne o zi,

ploua peste munti si pasari saruta iar cerul inalt,

printre brazi se mai vede zapada,

mandrii fazani se plimba in card peste campuri printre conuri uscate,

noroc ascuns in stalactite greoaie stralucesti in tacere de pesteri,

lumea asteapta galbenele pe campuri ,

pierdut este visul de-acum,

sub frunze se-aude iarba crescand si mai cred azi in ingeri,

in fum de tamaie dimineti trec pe rand si ma uit dupa norul pierdut in lumi nestiute,

sub ploia de vise -ntr-o noapte imi voi uda parul si o poarta voi deschide spre fazanii tacuti,

noroc cu pene de strut te atarn pe o usa si caut in miros de pelin o iubire cat lumea de mare,

norocul vine intr-un cantec de sus de la munte si viata va fi intr-o zi ca un soare.

 

Lasă un răspuns

