Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Soarele rosu Februarie 9, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:15 am

Inflorisera lacramioare pe prispa si au spart piatra cea alba ,

vantul mi-a adus zamberul tau mai aproape,

stiuletii grei gemeau innrositi pe pamant,

departe papura glumeata mi-a soptit despre tine,

iubire cu ochi de catifea,

sub soarele rosu iarba indrazneata se clatina sub dragostea mea,

daca fugi vine iarna cea grea,

sufletul meu infloreste cand ma privesti si usi grele inchid dupa mine cand pleci,

imi placea libertatea de pe stanci sa privesc dar am ales intr-o zi iubirea dintr-o carte

de povesti,

am lasat-o pe-un camp printre macii cuminti si-am cules iar speranta,

imi placea sa ma joc cu leii cei albi intr-o cusca de flori si salcii radeau pentru mine,

indrazneala de-a spune ce simti cand iubesti sub soarele rosu e sarutul fugar din iubiri

care pleaca ,

tu ierti pana maine dar stii ca sufletul tau se inalta spre cer si-astepti pe veranda gustul

de ieri,

din stele au cazut amintiri peste gradina albastra si cantec de lebede albe inflorit-au in

nopti sub pernele moi,

iubire ne lasi fara chei cam stingheri pe-o prispa de lemn cautand printre crini cuminti si

tacuti gandul fugar ca -ntr-o zi dragostea-nvinge in lume statuile mute si reci,

ca iubirea ne-nalta spre ingeri printre tigrii si lei,

ca -n jocul cu viata ramanem eroi doar iubind si cautand soarele rosu din noi.

 

Lasă un răspuns

