Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Lumina Februarie 9, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 5:08 pm

Spre lumina te uiti cand sufletul plange si greul te-apasa,

in lumina ne ducem tacuti,

iubirea-i lumina si viata e lupta,

mereu am iubit ingerii muti,

in desertul cel mare cactusii rosii se sfarama sub soare,

mi-e bine sa stiu ca urcam printre sfinti,

daca apa ce curge prin ploi fara rost trezeste in tine dorinta,

daca mai stii s-aduni lauri in porti din jocuri marunte dar albe,

mai poti ca sa speri ca demoni invingi cu un zambet,

stai drept pe un drum si cauta sa zbori catre cer ,

m-am plimbat printre flori de porumb si-am cautat in tacere iubirea,

am calcat peste serpi si-n visul de ieri inflorit-a orhideea cea roz,

cand ninge tacut vantul sopteste povestea,

cad lacrimi de inger peste sfincsii de piatra si-n sunet de corn trec zimbrii cei grei,

lasa sa zboare intinse pe sarma amintirile albe si -n sertare presara doar flori,

pastreaza-ti in suflet lumina din carti si vis de copil cu zmeie albastre,

m-as agata de brazi si-as sta ascunsa-ntr-un con ,

suflete cauta dulceata din flori de cires si zambetul ierbii inalte,

se-aud piramide sfaramate in nopti dar lumina din noi aduce in porti speranta si aripi de inger.

 

2 Responses to “Lumina”

  1. ҉ellena Says:

    doar ca uneori, aceasta lumina este umbrita de o „panza trista”…
    frumos!! mi-a placut. >:d<

    • bogdanahelp Says:

      Multumesc Elena, ca de fiecare data imi place sa va stiu aproape.
      Am observat ca daca faci bine, sub orice forma ai face, la un moment dat iti vei asigura propria protectie psihica si propria lumina din sufletul tau te va proteja, indiferent de tristeti, dezamagiri sau caderi, acest bine te va insoti si-l vei primi intr-o alta zi , ca un cadou.
      Mesajele voastre imi aduc multa bucurie si impreuna vom putea depasi cu bine orice.
      bogdanahelp


Lasă un răspuns

