Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Marul Februarie 4, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 5:49 pm

Am muscat dintr-un mar cu miros de gutui si-am privit spre zapada cea alba,

te-am vazut intr-o zi asteptand pe sub ploi si-am stiut c-ai privit innapoi dupa mine,

o iubire din carti vechi uitate pe-un raft,

daca-ai stii ca iubirea invinge frica din noi,

te ridici si mai cauti cu un zambet chihlimbarul din vise,

te-am lasat intr-o zi pe un drum printre oameni absenti si-am stiut ca pot atinge in zbor alte lumi,

daca tu te-ai pierdut printre flori de cires,

eu am mers dupa vis si-am citit in ochii tai gandul de ieri,

te-as fi luat cu mine de mana sub soarele greu dar intre noi sta o lume de dantela prea
grea,

am pus mere verzi intr-un cos impletit de rachita si povestea-am ascuns-o sub straturi

de flori,

ele cresc si petale luate de vant se vor duce spre tine,

in visul cu miere din ziua sub

soarele rosu,

in fum de tamaie pe trepte inalte am s-asez mere verzi si flori de cires alb in floare,

o dorinta sa-mi pun ca ingerul bun sa te tina aproape,

pasii tai pe sub meri cand se pierd te aud intr-un vis dimineata tarziu,

ochii tai i-am ghicit in zat de cafea si-as fi vrut sa-ti fi pus langa perna -ntr-o zi un mar verde si dulce,

ca dragostea mea.

 

Lasă un răspuns

