Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Frunza Februarie 4, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 5:12 pm

<

Cade roua din cer peste suflete pagane si dorurile mute umplu gandurile de ieri,

peste oras frunze reci ca speranta pierduta se-agata de haine in mers,

printre stanci se iveste pierdut cate-un gand nevazut si mi-e dor de iubire ,

de tine mi-e dor ca de viata bauta din pahar de cristal,

peste mesele lungi aruncat-am in valuri amintirile albe,

ploua incet si tavanul zambeste in intunericul greu,

crizanteme in boluri stau tacute pe masa langa zahar si sare,

in sunet de pian mai aud soapta ta,

cu o vorba aduci langa mine primavara si cu alta printre nameti grei ma faci sa dispar,

lumea mea langa ierburi inalte si spini,

caut cu palmele ude visul meu alb si bun,

frunze cad si se uita dar sub ele ascund un secret nestiut cand iubirea le-atinge cazand

din pomul natang,

daca uiti cine esti in goana dupa vise lumesti prinde frunze albastre acasa pe-o perdea

de cafta si inalta in gand gandul tau peste lumea de ieri,

intr-o frunza albastra am lasat amintirea si-am plecat fluierand pe un drum nestiut luand

in palme stele din visul cel mut si-am aprins la fereastra lumanarea cea alba,

tu esti azi intr-o ceata prea deasa mult prea departe ,

eu stau cuminte pe -o banca si astept printre crini un vis de iubire pierdut pe sub

frunzele mari si tacute,

daca vantul va bate si frunzele mor undeva, printre banci sclipeste un vis ascuns in

povestea cu frunze si-n suflet de fata cu parul rebel lumina din stele aduce iubirea din

dulceata de crin.

 

Lasă un răspuns

