Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Iluzia Ianuarie 26, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 5:20 pm

Cadeau flori la geam si nu te vedeam din cauza cetii,

te-am lasat iubire pe o frunza purtata de vant,

iluzii pierdute cu gust de pelin greu pe campuri,

imi placea sa ma plimb desculta sub ploi calcand peste covorul de tei umed si dulce,,

visele mele se lipeau de drumul abrubt,

printre stanci si liliac acolo sus straluceau stele albastre si reci,

ochii tai se faceau in nopti miere si soapte,

kilometrii zburau si tristeti am lasat la vre-o curba pe drumul cel lung,

langa tine am fost ca focul ascuns pe sub vetre,

dragoste roz mi-ai adus si sarut de violete,

printre ingeri in zbor te-am iubit si-mi placeau noptile lungi printre soapte si vise,

m-am trezit intr-o zi fara tine si-am stat s-ascult vantul ce-mi spune,

amintiri au zburat pan’ la cer si am zis ca -mi va fi bine,

am plecat spre lumi nestiute si -ascunse in zambetul tau si-am pierdut intr-o zi un vis

prea alb pentru sufletul meu,

pe sub flori te-am cautat si-n ierburi am ascuns dorul greu,

catre cer am privit si mereu erau pasari albe in zbor,

iluzii cuminti am ascuns intr-o rapa si-a crescut feriga multa si-nalta,

in cununi sa-mpleteasca cu dor si cu cantec visul meu pentru tine intr-o alta iubire o

fata cu iluzii in suflet aromate si mute.

 

One Response to “Iluzia”

  1. […] vor alina durerea atunci când sunt sincere. Aminteste-ti sa-i tii pe cei dragi de mâna si sa pretuiesti acel moment pentru ca într-o zi acea persoana nu va mai fi lânga tine. ai. timp sa împartasesti […]


Lasă un răspuns

