Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Lacul Ianuarie 25, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 5:11 pm

<

Pluteau nuferii albi striviti de frunze mari si carnoase si m-am indragostit de tine-ntr-o zi,

ierburile lungi plangeau pe sub ape ,

adanca era dragostea mea pentru tine,

tu stii,

te-am iubit prin tuneluri prea lungi si prea grele,

goala in apa imi placea sa ma joc si ochii tai verzi mi-au luminat intr-o zi viata toata,

cand ai plecat m-ai lasat printre pestii cei morti si inima mea s-a facut de gheata amara

si grea,

m-am ascuns printre pietre si am iubit vantul soptind printre flori,

in sicriul de gheata am stat veacuri pagane si cu scoici m-am jucat,

un pescar intr-o zi mi-a prins visul pierdut si -am iesit spre lumina din vara tarzie,

ploi m-au spalat de durere si vantul a stat,

te-am lasat printre nuferi amintire cu gust de venin si tiganci au spalat departe

pe ape ganduri curate,

nu stiam care lume e pentru mine si visam cu ochii deschisi spre lumea de stele,
intr-o zi m-am trezit intr-un parc pe o banca pierduta in timp,

in roi de copii cu zmeie zburand spre lumina mi-am adus aminte de visul acela,
zboara durere ca doliul si lasa vantul sa -mi treaca prin par,

amintire de ieri,

ma mai intorc cateodata in vise spre lacul cel rosu si -ncerc sa te caut,

pierdut azi e visul de ieri dar inima canta si -n iedera alba zambesc printre nori,

secretul acela e ascuns printre vise si-n anii ce trec iubesc lacuri de munte si-mi place

pe pietre sa fac plaja sub soare zambind la gandul ca-ntr-o zi te-am iubit si n-am stiut

ca-n alta totu-i pierdut,

fericire ascunsa in lacuri de munte te-as prinde de mana ,

aruncati flori pe ape si durerea se uita cand apele trec,

iubirea e muta langa o apa de gheata dar in zambet de fata se-ascunde secretul lasat

intr-o zi sub o apa albastra.

 

2 Responses to “Lacul”

  1. ҉ellena Says:

    ce „glas” al imaginii 😉 foarte fain! >:d<

    • bogdanahelp Says:

      Multumesc Ellena,
      mesajele de la voi ma bucura foarte mult ,
      incurajarile sau laudele voastre,
      criticile constructive imi plac si ma voi lupta mereu ca sa ajung la sufletele voastre.

      bogdanahelp


Lasă un răspuns

