Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ziua care ucide Ianuarie 21, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 5:42 am

Ieri am ucis visul meu pentru tine,

Dumnezeule iarta-ma,

l-am ascuns printre orhidee salbatice,

sa fugim de ziua de azi intr-o alta lume mai buna,

printre ploi si caderi te-am asteptat dragoste,

am iesit din tunele albastre doar cu flori in mana,

tu esti facut din vitralii prea negre si sufletul meu mult prea alb,

iubirea invinge in lume pana la urma si calci peste urme lasate in iarna,

timpul se-opreste in loc si lasa deschise ferestre inalte spre cer,

daca privesti vei vedea marea si pescarusi albi in zbor,

taceri spalate de soare si vorbe uitate se ridica spre nori,

vine o zi care ucide visele si trebuie sa zbori peste lume departe,

in tine vei gasi puterea de ieri,

speranta nu moare uitata pe pietre ,

daca ma prinzi de mana vom invinge durerea din noi,

iarba va creste pana la cer si stele cuminti lumineaza un drum nestiut,

daca incerci vei gasi in ziua ce vine mandria ascunsa din lupta de lei,

sunt zile ce-alunga vise frumoase si bune dar vine speranta ascunsa sub ploi,

in lumea aceasta doar dragostea poate sa-duca-nnapoi lumina din visul de ieri.

 

2 Responses to “Ziua care ucide”

  1. lois Says:

    sunt vise chiar dureroase care nu merita omorate


Lasă un răspuns

