Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Perdeaua Ianuarie 15, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 1:47 pm

Perdele din dantela alba invaluite-n funde albastrii cad peste visele mele,

curge mierea din soaptele tale si miroase pelinul la geam,

iubire cu zambet de tanara fata lasi porti deschise in timp,

am calcat intr-o zi peste porumbul cel rosu murind pe un camp,

fugind dupa zambetul tau,

in soapte de mure roz ne mor visele pe rand si ingerii plang,

flutura-n vant perdele de soapte si te vreau langa mine,

intr-o padure de linisti m-am aruncat intr-o apa si te-am cautat pe sub pietre,

sufletul canta daca cauti zbor prin lumina,

gheata am spart-o cu foc din inima mea ,

o usa din cer zavorata -am zarit-o in vise,

m-am plimbat prin gradina din roua si-am ascultat fluturi zburand peste sufletul meu,

speranta aduce miros de lucerna si-ai vrea ca sa stii ca drumul e drept,

daca inveti sa tot cauti prin perdele de fum ele cad intr-o zi si ceru-ti zambeste,

magie gasesti intr-o clipa langa-o perdea spalata de vant si pasari frumoase zburand

peste lumea de azi -ti vor aduce in dar o iubire de vis.

 

Lasă un răspuns

