Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Jocul Ianuarie 15, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:20 am

Tiganci cu fuste ca visul cel rosu dansau pe campia albastra si macii cadeau mirati sub pasul usor,

mi-era bine sa stiu ca iubirea invinge demonii negrii si alb mi-a fost visul,

in urma lasat-ai frunze zburate de vant si pamantul a stat,

noaptea e lunga si apa rotata se face ziua de azi,

in jocul cel vesel am pierdut fericirea si urme de ceata s-au ridicat de pe munti,

speranta nu moare ascunsa in gandul de ieri,

un sipet de aur pastreaza -n gropate ganduri poznase,

inima de leoaica frumoasa si alba,

la panda pe stanca pierduta cad stele din cer si mi-e bine cu vantul in par,

iubire inchisa in sticla cu praf te ingrop intr-o seara in cusca cu tigrii,

sa cada din cer planset de flori si sa stiu ca visu-n floreste din nou,

gandul cel lenes ma face sa dorm cu liane pe gene printr-o lume-nghetata ca zambetul tau,

nu stiu sa m-ascund de caderea de azi dar imi place dansul pagan de tiganci cu
fustele-n vant,

ca viata-i parada si teatru eu stiu dar iubesc libertatea si vara pe campuri cu spice inalte si grele,

cad lacrimi dar ele aduc nestemate din norii razleti si sufletul canta in joc de iele cuminti,

la satra departe bujorii uscati pe ape se duc spre lumina,

dragoste te las langa-o cusca de fiare pe-un drum neumblat,

sa vina din jocul de umbre speranta si viata sa fie asa cum a fost,

poate gasesc la rascruci iar o fata cu zambetul dulce si parul ca focul si-o floare in mana ,

secretul ascuns din jocul acela-l voi gasi-n amintirea de azi,

intr-un ghiveci pe balcon am lasat inima si-am mers mai departe,

priviti catre cer cand visele cad si speranta plantati-o-n ghivece cu flori de curmal,

din samburi va creste dorinta,

in lumea de ieri stau leii la panda dar azi eu ma joc printre flori si uitare luandu-mi la drum doar visul hoinar.

 

Lasă un răspuns

