Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Peisaj Ianuarie 12, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 1:54 pm

Chipul tau l-am pictat pe apa in cercuri ,

padure colorata vreau sa te tin minte cand te visez,

peste mine-au cazut frunzele rosii si te-am iubit in clipa cand mi-ai furat sufletul,

ochii tai de alun copt vara pe campuri in soare pierdut mangaie vantul,

mirosea a brad si margarete zambeau tacute si albe,

ingeri cuminti adunau stele in poala doar pentru dragostea noastra,

pamantul uscat se da la o parte si visele ard,

m-am asezat pe o piatra mare departe de lume si-am privit printr-un ciob viata mea,

cu tine aduci ploi de flori si alungi tristeti fara noima,

dragoste te-am ascuns intr-un peisaj de vara tarzie,

sa ma lasi sa te gust ,

sa te-ador dimineata,

infasurata in vant de matase alba te-as tine de mana pe campuri printre macii cei grei,

mi-aduci lumina si sufletul canta,

cresc struguri zemosi din visul din zori,

de straja am pus leul de piatra,

noroc ce te-ascunzi sub presuri de vorbe,

am plantat intr-o zi un copac cu frunzele mari,

a crescut peste case din visele mele,

mandru si drept ,

fara pete,

cu roua de perle curgand,

in frunzele lui sta ascunsa speranta si soapta iubirii dintai,

cu vuiet in lume cad vise pe rand dar iubirea-ti zambeste ascunsa sub pietre

intr-un un peisaj dintr-o lume de vis pe pamant.

 

Lasă un răspuns

