Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dragoste cu iasomie Ianuarie 8, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 3:08 pm

Norii razleti plang peste noi cu flori de iasomie alba ca dragostea mea pentru tine,

sunt zile cand nu mi-e frica de umbre si altele in care te pictez cu sufletul cautand

printre florile moarte,

printre cantec de ingeri si ploi fara nume tu ramai langa mine,

infloresc in nopti nestiute amintiri fara nume,

iubire te pierzi printre fluturi si lasi urme pe zapada albastra,

in castele pierdute si reci comori sunt ingropate cand ma privesti,

daca ghicesti misterul in zori te imbraci cu iubire si pleci,

mereu iti schimbi haina dar dragostea lasa in suflet peceti de nesters,

numai iubirea ramane in lume de veghe in noptile reci,

tu stergi cu un zambet indoieli si lasi urme de foc in inima mea,

iasomie prea dalba te-as prinde in par si trena din vorbe mi-as face ,

sa mai cred in povesti si pe perna sa-ti las amintire un dulce parfum sa ma cauti in zile cu ceata,

cad flori pe pamant cand te-ndragostesti in zambet de iasomie alba.

 

Lasă un răspuns

