Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Lotus Ianuarie 4, 2011

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 7:25 am

Sub frunze de lotus m-am ascuns in dimineata de iarna cea alba privindu-te cum dormi linistit,

lumini si umbre razlete acopereau visul cel nou,

dragoste tu picuri din cer miere si nori peste suflet albastru,

te-am lasat amintire printre nuferi inalti cat muntii cei mandrii,

taceri de sfincsi albi pierduti printre lumi paralele,

sa cada din cer zapada cea grea inghetata in lacrimi de-argint,

doar tu si cu mine ne-am inaltat zburand peste stanci,

uneori se scutura-ncet peste ziua de ieri gandul viclean,

sub frunze de lotus raman vorbe si ani,

luptand pentru vise cad aripi de ingeri frumosi si scuturi se frang pe campiile rosii,

te saturi de lume si vrei nemurire dar uiti ca-n pamant te intorci,

cad bulgari cam grei si mi-e sufletul prins iar intre porti,

daca-as putea as atinge in zbor peste timpuri secretul uitat sub nuferi ce cad,

un vis mai ramane ascuns sub frunze carnoase plutind pe o apa albastra,

sub stele ce ard se-ascunde iubirea sub floare de lotus uitat.

 

Lasă un răspuns

