Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Feerie Decembrie 26, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:19 am

Pe lacuri de munte albastre te-am pictat dragoste cu galben din suflet,
in dansul de nuferi tarziu a inflorit inocenta,
privirea ta de alun pierdut prin zapezi,
feerie e ziua de azi asteptand in prag zapada sa cada,
se-aude un cantec printre brazii inalti si mi-e dor de tine zambind dimineata,
suflet din nou te inalti printre vise,
am cules asteptari mult prea dalbe si-am privit catre pasari zburand de pe stanci,
iubire -n organza cea mov te flutura vantul dar ciudat tu faci omul sa zboare spre lumi nevazute ,
cad stiuletii pierduti de pe campuri sagetate-n iubiri mult prea pure,
sub stele ingerii aduna visele toate,
ne ramane feeria din zori sub zapezile-albastre,
gandul meu lasa-n urme trena de fluturi si zbor catre tine,
calca-mi pe urme si-aduna in prag colinde de stele,
lumina din noi e feeria ce sta straja la portile inchise din lumea de ieri,
cheie de fier argintat,
dor de stele uitat,
busuioc pus pe mese si aur si flori pentru tine,
ti-as pune covor din vraja de noapte sclipind pe sub pomi incarcati de omat ,
iubire aduci feeria de vise in cununa de brad ,
cu noroc vrei sa fii intr-un cerc de pe lacul uitat printre roua si vise.

 

Lasă un răspuns

