Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Poveste cu ingeri Decembrie 22, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 3:15 pm

Daca ploua cu trandafirii cei roz lasati sufletele cuminti in ploi ca sa cante,

vin ingerii buni ca sa fie cu noi in viata aceasta,

daca ninge frumos intr-o zi un alt vis a murit si mi-e bine sa stiu ca stai langa mine,

iubire cu chip nevazut si tesut dintre ceturi din lumi stravezii,

uneori tacerea e poarta spre lumea din noi si cad raze de soare razlete,

prin furtuni si ploi nestiute te-nalti catre cer si strigi catre ingerii goi,

vedete sau cersetori suntem praf si ne ducem cu vantul,

bogatii fara noima si vorbe ce mor lasa omul in drum,

suflete tu mai poti ca sa zbori,

sa ma plimb prin biserici si icoane cu sfinti as mai vrea daca-as stii ca maine eu plec catre ingeri,

sa pastram lumina neatinsa din noi ,

cad in ploi umbre peste stafiile reci,

se inalta salbatic dorul din viata neatinsa de demonii negrii,

printre nuferi si vis te-am gasit ieri plangand si am stat sa ma rog pentru tine,

daca ingeri mai zboara pe pamantul cel rosu si -o poveste deschid in iarna cea grea ,

omule stai si culege pe mal crinii albi si inalti,

daca ras de copil ne mai face sa stim ca mai suntem intregi prin desisul cu spini,

as calca pe macese uscate si-as privi catre stele ,

ma imbrac in vesmantul cel nou si-astept sarbatorile albe,

mi-e dor de iubirea ce-asteapta cuminte la geam intr-o poveste cu ingeri.

 

Lasă un răspuns

