Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

La tara Decembrie 17, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:02 pm

Te-am lasat intr-o zi pe un drum de tara pierdut si cerul a plans pentru mine,
nu m-ai oprit desi gemeau zapezile sub noi si ne era atat de bine,
lacrimi si flori pentru tine ,
printre stanci te-am uitat si am plans pana acasa -n tacere,
sclipea Dunarea inmarmurita de tristetea fetei pagane dar nu m-ai oprit si-ai ucis visul meu de copil pentru tine.
Am plecat lasandu-ti vorbe amare si-au trecut anii peste satul din ape,
lumea uita dar iubirea nu moare in visul de ieri,
din cer cad zapezi mult prea albe pentru lumea de azi,
mi-e dor sa ma pierd pe sub ceruri de chihlimbar,
sa ninga cu flori intr-o zi de decembrie-amar,
sa miroas-a gutui si sa fie nopti de poveste,
oare mai e cum a fost sau mai stii cum mai este,
care vis te-a furat sau ce gand de fata hoinar,
tu erai ca un zeu pentru mine,
mai stii,
ma furai dintre flori rapuse de tei si-aduceai dragostea cu miros de pelin,
ti-amintesti intr-o zi c-ai pierdut o iubire pe-un drum de tara rebel si ai fost fericita ca printese umbland deghizate prin targuri de vite,
iubire murind lasi in urma lacrimi de sange,
ne e bine sa stim ca pastram amintiri mult prea dulci in sertare de suflet de nimeni stiute.

 

Lasă un răspuns

