Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Castelul Decembrie 13, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 2:16 pm

Departe in lumea de sticla castelul stravechi se oglindeste in ape adanci ,
peste poduri rupte de timp se scutura teii si mi-e dor de tine,
fericire ai pas de zana in rochie de catifea albastra si te -nalti peste nori,
te-am cules intr-o zi de duminica,
ce-ai vrea sa-ti spun atunci cand ploua taceri peste lumea noastra,
te-as tine de mana dar degetele tale sunt reci si fruntea tacuta,
prea multa drama lasi in urma,
pozele tale le-am aruncat peste apa adanca si-ntr-o noapte am stat si-am privit din castelul de sticla ce-a mai ramas din cuvinte,
daca pleci m-asez la un pian si mana va saruta clapele vechi ,
in ritm de jazz te-as lasa sa mai cauti printre flori scuturate,
nostalgii lasa vantul printre oameni fara chip si umbre ,
acolo sus doar vulturii ajung si le-am iubit dansul peste lume in ziua cand am stiut ca
m-am indragostit de tine,
ca sa zbori uneori aripile sunt amortite si-ai nevoie de vise,
unul ce cade, poate cel mai cuminte,
amintire prea alba zboara acum peste mine,
fidelitate,
amesteca-ma intr-un soare de iarna zglobiu ,
au plecat spre stele oameni ce-au castigat razboaie si urmele sunt acoperite de nopti nestiute,
ti-am promis ca ma voi lupta cu monstrii cei rai doar pentru tine,
suflet de zmeu mov fa-te lumina,
inalta-ma spre nori si leagana-ma intr-un glob cu paiete,
ruine faceti-va praf si sa creasca liliacul salbatic,
vreau flori si vise ca sa ma-n-lantuie,
dragoste te-as fereca intr-un castel de clestar,
sa te-nalti pe mari de coral albi si sa te faci nisip de aur peste oameni cand plang,
sufla vantul si nu lasi nimic la schimb,
unde sa te mai caut daca fugi in ceata albastra,
au fost regine pe lume ce te-au cautat
iubire in dansuri pagane ,
elefantii cei albi ti-au adus piramide dar tot ai plecat sfaramandu-te ca portelanul pe rafturile goale,
castelul din timp sta gol si nemuritor dar dragostea vine si aduna magnolii,
omule vei invinge daca zbori si scut iti faci din iubire.

 

7 Responses to “Castelul”

  1. lois Says:

    ma intreb cate persoane plang tradate din iubire ?
    un sentiment atat de frumos dar in acelasi timp atat de fragil incat se poate transforma oricand intr-o arma impotriva noastra

    • bogdanahelp Says:

      Buna, Lois!
      Din punctul meu de vedere important este sa mergi innainte orice-ar fi, nu merita sa planga nimeni dupa tradatori, pentru ca in fond si la urma urmei nu se castiga absolut nimic prin inselat, minciuna si a umbla cu altcineva atata timp cat ai o relatie.
      Acei oameni se injosesc pana la urma si exact ce lasa in urma asta culeg intr-o zi.
      Lumea este mare, plina de alte variante, nu merita se inchida cineva intr-un turn de sticla plangand dupa x sau y, pentru ca persoana pentru care esti tradat nu este cu nimic mai buna de cat tine, din contra, poate este de o calitate indoielnica si in general cine se aseamana se aduna.
      Dupa ce trece furia, lucrurile trebuie privite la rece, sa i-ei hotarari care te avantajeaza in mod direct si sa-ti vezi de viata.
      Furia este distructiva si nu duce la nimic bun, iubirea trebuie sa te inalte, nu sa te coboare.
      Sa nu uitam ca-n viata semintele se afla sub pamant.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Ma bucur ca-mi scrii, imi place foarte mult blogul tau.
        Intotdeauna oamenii se simt mai singuri de sarbatori, este ceva firesc, se amplifica singuratatea dar trebuie sa fim constienti ca sunt milioane de oameni care traiesc singuri, au succes si se bucura de viata fiecare in felul sau, tradarea nu este usor de suportat pentru nimeni, niciodata si nu-i usor de iertat, important este sa tai orice legatura cu persoana care te-a dezamagit, sa-ti schimbi numarul de telefon, sa arunci orice obiect care i-a apartinut si sa faci curatenie si la propriu si la figurat.
        Toti am trecut prin asa ceva intr-un fel sau altul, candva si trebuie invatat ceva din asta.
        Trebuie stiut ca viata daca inchide o usa deschide o alta, o fereastra catre altceva.
        Sa ne fie bine si sa avem sarbatori frumoase si suflete curate!
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Daca s-ar scutura zapada cea grea de pe crengi dimineata banuiesc ca ne-ar fi mai usor sa mai credem in Minuni,
        de sarbatori vascul atarna in prag si sclipeste visul din noi, uneori este greau sa mai zbori,
        sa mai chemi ingeri sa vina in vis dar trebuie luptat pentru asta,
        s-ascundem in vaze cu flori cate-o dorinta ,
        sa iubim fara plase de siguranta si sufletul sa-l ferecam cu iubire,
        este important sa mai vrem sa mai credem in noi,
        sa zburam peste lumi din cenusa,
        fara frica,
        sa iesim din tunele cu furie de viata ,
        sa iertam si sa decoram casele cu flori si cu brad alb decat sa mai purtam razboaie fara noima,
        macar de Craciun sa incepem sa fim mai buni si mai sinceri,
        oare cat pierdem,
        sa lasam la usa minciuni si tristeti,
        bucurati-va de sarbatori,
        printre nori mereu e un drum catre stele,
        mai bine inaltam zmeie colorate spre cer si ne va fi bine sa stim c-am zambit .
        Craciun Fericit!

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        M-a intrebat cineva daca mai cred in dragostea adevarata, stiu si eu, poate da, poate nu mai exista in lumea asta, eu asa m-am gandit, important e sa mergi innainte, i-am spus cuiva, sa-ti gasesti o slujba, sa fii independenta pentru ca barbatii trec ca ninsorile si se uita, important in viata e sa mergi pe drum innainte, fara regrete,
        habar n-am ce inseamna dragoste adevarata, mie nu-mi place drama dar cred in vise,
        la mine s-a gresit putin secolul in care m-a nascut, as fi vrut sa fi fost o printesa, ceva, mi-au placut vremurile cand barbatii se duelau pentru inima unei femei, azi pe manele in cluburi de fitze se pierde dragostea dar ne obisnuim ca sa traim in minciuna,
        intotdeauna am facut cam ce-am vrut dar de tradat n-am tradat niciodata,
        recunosc ca nu-mi place Craciunul, ma deprima, imi plac oamenii care mai cauta stelele in zbor si iubirea,
        da, mai exista, nu-mi plac nuntile,
        nu-mi plac oamenii care mint in mod necesar si nu-mi plac tradarile,
        nu mi-e frica de prabusiri dar mi-e frica sa nu cad de proasta,
        insa iubesc ingerii si bisericile vehi.
        Linistea.
        Esti atat de aprope de ei, ati vazut?
        Te iubesc neconditionat si nu te mint niciodata,
        te inalta peste lumea de azi si te pierd in visul de maine,
        sa iubiti mereu ingerii-n zbor, icoanele cu sfinti si bisericile vechi.
        Restul, superficialul, josnicul, lasati-l n urma voastra.
        Nu se merita.
        Vulgarul, minciuna, vorbele seci, uitati-le, faceti-va din suflete faclii si urcati in sir pe o carare printre munti catre Dumnezeu si catre sfinti,
        zburati, chiar daca sunteti in smoala,
        credeti in voi insiva si incercati doar sa fiti mai buni.
        Doar asta conteaza.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        La inceput de an va doresc multa lumina si va multumesc tuturor celor care va place acest blog,
        cand am avut zile mai proaste sau foarte proaste cu ajutorul vostru am reusit sa trec peste multe,
        nu ma cunoasteti personal dar va repet ca fiecare dintre noi este special si numai impreuna vom reusi,
        vom lupta, vom cadea si ne vom ridica ca sa o luam de la capat,
        vom invinge dramele din jur sau proprii monstrii si vom zbura atata timp cat ne vom face din dragoste si vis scut impotriva raului,
        sunteti puternici si buni, sa nu uitati asta,
        sunteti fiecare dintre voi o lume, aparati-o,
        nu va tradati visele si fugiti de minciuni,
        oricat v-ar fi de greu tineti drumul drept si voi incerca mereu sa va deschid porti frumoase in gradinile cu hortensii si trandafiri,
        invatati sa iubiti oamenii si luati-i exact asa cum sunt,
        nu cautati razbunari pentru ca se vor intoarce impotriva voastra,
        invatati sa fiti stele pentru altii si inconjurati-va de flori intr-o lume ce seamana din ce in ce mai mult cu o parada,
        fiti voi insiva si va fi bine,
        veti reusi, veti iubi si veti avea mereu forta de a merge pe drum,
        diamantele sunt in voi,
        straluciti,
        important e sa fii om si sa cauti mereu lumina albastra.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Ma bucur sa stiu ca o foarte buna amica de-a mea si-a revenit dupa o deceptie foarte urata, am primit emailurile tale si m-am bucurat foarte mult pentru tine.
        Invata sa mergi pe drumul tau pe langa ciresi albi in floare,
        invata sa te lupti, mai mult decat viata nu ai ce pierde dar daca in urma lasi vise si stele lumea te va iubi si te va adora,
        invata sa cazi in genunchi in biserici uitate si sa-tii asezi tampla de o icoana veche cerand ajutor dar in viata aceasta nu ingenunchea in fata nimanui,
        daca calci peste serpi invata sa cauti nuferii albi din visele tale,
        nu te vor musca,
        invata sa invingi raul spunandu-ti ca daca ceri ajutor si protectie cerului nimic nu te va dobori de pe drum,
        vei trece peste prapastii, poate cele mai adanci dar vei fi libera,
        vei zbura peste vorbe si tradari dar iti vei urma propriul drum,
        nu te trada pe tine insati si nu renunta,
        dupa o mare infrangere mereu apare o mare victorie,
        dupa succes imens urmeaza declinul si invers,
        altfel viata si-ar pierde savoarea si aventura,
        urca pe caii albi din visele tale si goneste in lume , libera,
        frumoasa si puternica,
        peste tine va ploua dar ingerii sa stii ca te vor veghea,
        ei vin langa oamenii aflati in tristeti adanci, sa stii, trebuie doar sa-i chemi si sa crezi in ei,
        sa crezi in tine si pana la urma vei vedea,
        iti va fi bine.

        Bogdanahelp


Lasă un răspuns

