Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Iarna Decembrie 10, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 3:34 pm

Iarna spala suflete si aduce in prag ghirlande-nghetate,
cand ninge peste lume se face liniste si mi-e bine cand stau langa tine,
iubirea frumos iti zambeste dar nu uita ca vantul spulbera visele,
uneori alergam dupa nalucile albe si uitam cine suntem in ierni cu lumina si tropot de reni pe sub bolte albastre,
cad pe sub nori minunile din noi si ramanem goi,
omule ridica-te-n omatul cel alb si gusta dulceata din visul albastru,
mai e mult pana maine tu stii dar iubrea e darul cerului pentru tine,
fa bine intr-o lume de dureri si tristeti,
eu cand pierd ma ascund sub zapada fierbinte si-mi acopar ochii cu stele,
lumina mai ramai langa mine,
speranta tine-ma de mana bine ,
vreau sa caut zambetul florilor in ceata tarzie si sa te pastrez pentru o ultima clipa doar pentru mine.
Iubirea-i fugara si-n cosuri de rachita poarta dureri nestiute si umbre,
sa ninga dar sa ne fie bine.
Te-ai pierdut intr-o zi pe sub flori de maces si te-ai dus fericire departe,
am stat si-am privit mausoleul solemn si m-am gandit doar la tine,
ochii tai pareau lacuri departe in munte ,
m-am tarat printre cioburi cu un vis cuminte ,
l-am pierdut agatat de spinii din zori si oglinda s-a spart,
sapte ani de ghinion,
am zambit adormita la gandul ca-i fantezie si acel maine mi- gasit visul intr-o sticla inchis,
joaca tare nu sta daca vreai sa castigi dar gandul cel bun sa-ti fie nestiut,
Dumnezeu, ingeri , flori,
as dansa in ploi cand mi-e frica de mine,
pe sub boltele reci iar ma pierd printre stanci dar floarea de colt inghetata mi-e far,
uneori nu mai stii ce ai fost , ce-ai visat dar lumea de azi e hangar,
ramane-n zapezi urma sarutului tau si te-as prinde cumva in mainile mici,
iubesc iarna mai mult decat crezi si mi-e frica de dragostea ta pentru mine,
prea mult ne-am iubit pe sub vorbele reci si stiu ca te pierd ,
m-am rugat unui inger sa te lase cu mine,
si-am atins in zbor pulberi de aur, scutura-ma fluture al noptii ce vine si lasa-mi uitarea sa vina peste mine,
iarna zambesti ca-n povesti nestiute si gerul pandeste visul natang,
iubire de fata cu ochi de cafea,
ramai felinar,
sa te sorb dimineata sub prima zapada intr-un vis cu reni alergand pe poteci aurite si–o sanie alba ce-aduce iarna cu ea.

 

2 Responses to “Iarna”


Lasă un răspuns

