Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Salul galben Decembrie 4, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 2:22 pm

Primisem un sal galben crosetat cu flori albastre ,
stateam vesela langa soba si mirosea a lemn de santal,
salul meu colorat mi-a incalzit visele in nopti prea reci,
poveste uitata pe un drum cu brazi inalti pana la cer,
salul cel galben cu flori l-am uitat intr-o zi la cineva acasa si mi-a fost dor de visul meu din zori mult prea albastre,
iubirea ne prinde in joc de cai salbatici si negrii si cade zapada in dimineti fara nume,
mereu imi e dor de noi doi,
fericire cu gust de noroi,
imi era intr-o zi bine purtand peste umeri salul cu flori langa o soba uitata intr-un sat fara nume.
Lumea indoie visele pana la pamant si le spulbera vantul ,
sufletul cauta printre conuri pierdute pe drum visul acela ,
te trezesti pasind peste zile prea lungi ,
nostalgie cu zambet inselator ma urci printre stanci,
voi zbura,
voi cadea si maine altcineva va purta salul cel galben cu flori,
pelin si flori mari de maci sangerii,
iubirea ca joc de carti colorate invingi demoni din pesteri uitate,
sa cada petale de crini cuminti peste inimi sfaramate ,
in lumea de azi trecand peste stele inveti sa iubesti si lupii pierduti pe-un drum de tara cautand nemurirea,
salul cel galben pluteste pe ape spre tine,
fericire pictata in tabloul cel vechi prinde-ma sub o salcie uitata,
daca renunti la un vis invaluie-te-n salul cu flori.

 

Lasă un răspuns

