Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Viziuni Noiembrie 19, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 3:47 pm

Te-ai coborat fericire cu ras de noiembrie peste dealuri roscate si -a plouat in ziua aceea,
ploaie amara si grea peste satul pierdut in uitare,
macii trecuti tremurau intinzandu-se spre tine ca sa te guste,
mai stai,
dor frumos pentru tine ma-nalt catre cer si-as pune ciocolata din vis sa
te-astepte in prag,
castelul meu din lumea violet stralucea in padurea uitata,
m-as plimba prin rauri de porumb copt sa te prind din urma,
amintire,
prin codrul cel negru pasari albe imi arata calea si te-am iubit intr-o zi fara sa stii,
te-am lasat in viata aceasta si-am plecat spre luceferi dar mi-am promis ca intr-o zi voi fi cu tine,
daca ai stii,
daca ai putea strabate drumul catre sufletul meu ai intelege ,
dragostea e tot ce conteaza ,
in urma cad nuferi din cer si ramane tacerea,
ploi fara gust faceti-ma stea,
ti-as alina visele in nopti prea lungi pentru ca eu stiu sa zbor catre stele,
mi-a fost frica sa ma uit prea mult in ochii tai si stiu ca te-ai uitat
intr-o zi cu soare dupa mine,
ochii tai m-au fermecat dar m-am ascuns dupa soare,
mereu am crezut in visul de ieri.
Porti din lumi nestiute le-am inchis printre vorbe prea multe,
iubire tu esti ceata dar stii ca sa frangi zbor de zmeie razlete,
pe un deal m-am urcat intr-un vis pentru tine si-am stat s-ascult vantul,
esti departe,
in lumea aceasta dar stiu c-as putea cu-n zambet sa-ti colorez inima, asa te-am lasat in ziua aceea ,
as fi vrut sa-ti fi dat o floare in dar s-o pastrezi intre carti dar inima mea s-a ascuns printr-o vara fierbinte,
prea multe -ntre noi si prea mult am sperat dar mi-e bine sa stiu ca
m-ai privit plecand pe-un drum fara vorbe,
am stiut ca ma placi,
si sufletul meu a ras fericit,
suflet de copil uneori rasfatat te-as unge cu miere sa-aduni fluturi colorati pentru iubirea aceea,
imi placea cum cadea soarele peste genele tale, nici nu mai stiu ce
mi-ai zis,
te voi gasi intr-o zi,
sa stii…printre orhidee si crini nestiuti intr-o lume de basm,
te-as atinge,
nu te mai ascunde,
iesi din lumea anosta si cauta stralucirea in zori din vise cu flori de noiembrie.

 

5 Responses to “Viziuni”

  1. bet365 Says:

    Good day I was fortunate to approach your subject in digg
    your Topics is quality
    I learn a lot in your Topics really thanks very much
    btw the theme of you website is really fabulous
    where can find it

    • bogdanahelp Says:

      Thank you for your message and you always expect life to look different from a garden with hydrangeas. Have a nice day!

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Amelie am primit emailurile tale si ma bucur ca te simti mai bine, sa stii ca viata este ca o frunza si frunzele cad intotdeauna din pomi,
        le sufla vantul la fel si visele se duc si mor cateodata de parca n-ar fi fost.
        Asa si dragostea ,
        te ridica spre cer ai vazut?
        Te inalti si zbori si intr-o zi se sfarama povestea ta.
        Oamenii pleaca, oamenii uita, unii nu stiu sa iubeasca pur si simplu sau altii nu stiu sa ierte.
        Trebuie sa megi innainte, fara frica, sa ai credinta in Dumnezeu si in tine si sa cauti prin viata gradina ceea cu hortensii.
        Uneori mi-e si frica sa va tot spun,
        traind in aceasta lume pe care sincera sa fiu uneori nu o mai inteleg,
        sa cautati florile din vise, lumina si ingerii, dar trebuie sa o facem altfel goana dupa bani sau frivolitati ne vor transforma in fazani frumosi colorati dar goi pe dinauntru,
        viata fara principii sanatoase si credinta in Dumnezeu este ca muschiul cel verde crescand pe brazi prin padurile inalte, este verde dar se va usca si va cadea
        intr-o zi si pomii vor ramane goi, ca sufletele noastre.
        Oamenii pot face inca minuni unii pentru ceilalti,
        oamenii mai pot zbura si mai pot iubi cu adevarat.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Acest blog s-a vrut la inceput un jurnal,
        am fost incantata de faptul ca lumea a inceput sa-l iubeasca si pentru voi, cei care ma iubiti, sunt in stare sa rastorn muntii, sa va las ceva din curajul cu care personal privesc viata si sa va vorbesc despre gradini cu hortensii si tandafiri,
        despre Dumnezeu care este acelasi pentru toti despre viata,
        exact asa cum este, despre zbor peste inaltimi si peste tristeti , mesajul care vreau sa ramana mereu este sa mergeti innainte, orice-ar fi, sa nu cadeti si sa nu ingenuncheati decat in biserici, puteti face din ploi de iarna sarbatori si din vise puteti face minuni,
        puteti iubi asa cum nu ati mai facut-o si puteti sa faceti orice, daca vreti, vorbele goale, tradarile si infamiile lasati-le in urma pe un drum si ganditi-va ca nici macar nu ati trecut pe acolo, fiti buni, si mai buni pentru maine si mai buni decat ieri si cautati lumina si dragostea intotdeauna.

        cu drag,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        In ceea ce priveste dragostea, Amelie,daca ai pe cineva, sau ai avut, asa cum ai zis tu si a intrevenit altcineva in relatie ,asta trebuia discutat, daca era vorba de respect,
        nu poti fi cu doua persoane in acelasi timp si nu poti pe doua fronturi, „ispitele” cum le spui tu, apar, trec si se uita cand relatia este stabila.
        eu te incurajez sa fii tu insati in toate situatiile, sa nu-ti fie frica de nimeni si de nimic si sa alegi chiar si singuratatea in locul unei relatii fara viitor, este mult mai corect fata de tine.
        Poti fi prietena cu un barbat fara sa implice altceva,poti ajunge chiar la o prietenie profunda, de aceea trece timpul, pentru ca oamenii sa se cunoasca, sa se inteleaga si sa se ajute cand este cazul.
        Cu simpatie,
        Bogdanahelp


Lasă un răspuns

