Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Zambet Noiembrie 16, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:21 am

Nopti de dor picura -n sangele dragostei crinii tacuti si te iubesc cu tot sufletul,
infloresc dimineata vorbele dulci si sa stii te-am iubit de cand te-am vazut colindand pe un drum pe sub plopii razleti,
mi-aduci magia in fiecare zi si mi-e bine doar langa tine,
Iubire cu gust de gem de portocal pleznit din pomi auriti ,
te-am gasit la o rascruce de drumuri nestiute,
ochii tai se fac flacari de- alun,
te iubesc atat de mult incat nici nu mai stiu,
trupul meu se face lumina si dor cand m-atingi ,
se scutura nuferii peste ape albastre,
doar o clipa mai stai printre ceata tarzie cand sunt langa tine ma plimb prin castele de flori,
daca as putea as da lumii de stire ca mi-e bine cu tine,
am sa las un ravas invechit pe o treapta de piatra si te voi iubi mai presus de vorbe din lumea aceasta.
Cu un zambet dulceag ma trezesc dimineata si ma-nvalui tacuta in esarfe de zbor,
suflete pastreaza te rog dulceata dintr-un zambet cu flori,
cauta azi printre pietre drum de regi fara nume si aduna nestemate din comori adanc ingropate si lasa-le ofranda dragostei in lumea aceea ,
vreau doar zbor si lumina si mi-e bine cu tine.

 

6 Responses to “Zambet”

  1. lemona Says:

    Buna, Maria!
    As vrea sa-ti spun un lucru pe care cred ca l-ai auzit de multe ori…si anume ca imi place foarte mult blogul tau si ceea ce ai scris aici. Sincera sa fiu, cand te citesc, pot sa revad anumite lucruri din viata mea, din gandurile mele, din trairile mele. Ma inspira foarte mult textele tale si mi-ar face placere sa le gasesc pe toate intr-o carte! 🙂 Cred ca pot fi parcurse de copii, adolescenti si adulti in egala masura. Multa bafta in continuare! Lemona

    • bogdanahelp Says:

      Multumesc mult Lemonaa si iti urez sarbatori fericite si multa iubire in suflet, mesajele voastre ma bucura enorm si ma veti gasi aici oricand, printre vise,iarna si ploi sa incercam sa facem viata mai buna.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Numai impreuna puteam castiga, oamenii nu sunt facuti ca sa traiasca singuri, trebuie sa ne gasim oaze de lumina in viata de zi cu zi, sa se scuture peste sufletele noastre petale de trandafiri inghetati si sa iesim pe strazi de Revelion, sa ne bucuram de sarbatori, asa cum v-am mai spus si anul trecut, traiti viata exact asa cum este, lasati tristetile si oamenii care pleaca si uita si mergeti innainte, fara frica, regasiti-va credinta in Dumnezeu si o sa vedeti, va fi bine, pentru ca Binele intotdeauna va invinge raul din noi.
        Fara voi nu sunt nimic si cele mai frumoase cadouri sunt mesajele voastre, sunt o fata ca oricare alta, nu-mi trebuie celebritate, ma sperie asta, vreau sa fac din acest blog o lume in care sa putem fi noi insine.
        Este tot ceea ce conteaza.
        Oamenii puternici sunt cei care-si arata punctele slabe, sensibilitatile, defectele, care se ridica dupa tornadele din propriile vieti si incep sa-si construiasca drumul printre stanci, fiti voi insiva, mereu,nu copiati pe nimeni, in lumea asta nimeni nu este mai bun decat altul, atitudinea conteaza, fiecare are ceva special pentru ca fiecare in parte suntem unici, fiti mai buni si veti atrage lucruri bune, rasturanti muntii daca trebuie si invatati sa fiti felinare pentru altii,va veti asigura propria protectie impotriva raului, veti straluci si va veti simti impliniti.
        Ajutati oamenii aflati in nevoie chiar daca nimeni altadata nu v-a ajutat si pe voi, stergeti ranchiuna si lasati dragostea sa vina, sa nu se loveasca de intrebari fara raspuns si nici de semne de intrebare.
        Sa va fie bine si aveti grija de sufletele voastre!

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Am primit un email emotionant de la cineva si ma bucura ca mai sunt inca oameni in lumea asta care viseaza pe sub magnolii inghetate,
        stiu ca e greu sa o facem, ca uneori e mult prea greu dar nu imposibil.
        Mesajul acestui om mi-a atins sufletul ca povestile spuse de bunica odata la gura sobei,
        m-am simtit singura dupa ce l-am citit ca in fata unui mormant deschis.
        Va multumesc pentru tot ce mi-ati spus, pentru incurajari si va admir forta sufeteasca,
        in primul rand va multumesc pentru increderea pe care ati avut-o in mine ca sa-mi impartasiti momentele dramatice din viata dvs,
        va respect dorinta si veti ramane anonim dar m-ati impresionat .
        Voi incerca sa raman la fel, sa nu ma schimb niciodata pentru nimeni asa cum mi-ati spus,
        ma bucur enorm ca va place acest blog si oricand ne vom intalni in gradinile cu hortensii.
        Pentru mine este mai mult decat incurajator ca oamenii sa aiba incredere in mine fara ca sa ma cunoasca , sa-mi respecte munca si sa iubeasca ideea acestui blog.
        Nu am pretentii de mari scriitoare, le las altora, mie imi place ceea ce fac, este un hobby frumos si atunci cand primesc laude si incurajari de la oameni de o calitate sufleteasca exceptionala imi daruiti cel mai frumos cadou de sarbatori.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Draga Amelie, emailurile tale ma ingrijoreaza putin.
        Draga mea prietena, lasa tristetea.
        Oamenii sunt niste fiinte tare ciudate, esti o persoana speciala.
        Incearca sa depasesti acest momet de tristete adanca lasat in sufletul tau din cauza despartirii de prietenul tau.
        Te simti singura de sarbatori?
        Sa-ti spun un secret: si eu ma simt singura, am spus eu odata…o tristete medievala,
        ti-am mai spus, ingerii plang pentru invingatorii prabusiti de pe socluri nerecunoscute si nestiute.
        Asta este lumea in care traim, stii, dar tot e bine ca sa zbori catre stele.
        Si stii de ce?
        Pentru ca as vrea sa se deschida putin cerul si sa vorbesc cu ingerii, sa-i intreb daca a murit inocenta, daca au murit visele frumoase si increderea pe care o avem unii in ceilalti, dar eu voi iesi in piata si voi canta alaturi de Iris, sa stii, pentru ca sufletul sa se inalte si sa zboare.
        Mereu sarbatorile de iarna aduc tristeti sau rascolesc amintiri sau pur si simplu cauti ceva nestiind ce anume.
        Iti spun sincer luptat-te cu tine insati , orice-ar fi si detaseaza-te de lume, cautat-ti lumea ta si intr-o zi vei reusi.
        Orice altceva.
        O relatie nu trebuie sa aduca suferinta sau jigniri, atunci este o problema.
        Nu te mai compara cu fata pentru care ai fost parasita, nici nu trebuie sa te mai intereseze.
        Aici este vorba de fidelitate, respect si onestitate.
        Doar despre asta este vorba, eu intotdeauna ies din relatiile unde incep sa infloreasca lipsa de respect si tainele.
        Nu-mi plac dramele, eu am un sanatos simt al umorului, recunosc ca sunt mai caustica si daca din punct de vedere intelectual relatia nu ma reprezinta , amestecata cu pasiune, dragalasenie si bun simt, plec fara menajamente si putin mi-a pasat vreodata de ce las in urma mea.
        Pe mine daca ma dezamagesti plec si nu-mi pun intrebari unde am gresit sau de ce, am incercat si eu odata ce faci tu azi si mi-am otravit viata singura un an de zile.
        Crede-ma , nu merita atata bataie de cap.
        Bine c-a plecat, ba ureaza-i ca ce ti-a facut tie sa i se intample lui, n-o fi crestineste dar nu sunt perfecta, sa stii, si exact asa se va intampla ,
        daca nu si mai rau.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Niciodata n-am inteles ce inseamna o relatie care incepe sa devina o mare plictiseala, ce inseamna sa-ti pregatesti terenul pentru o ..”alta” si apoi sa-i arunci in cap exei toate prostiile si ineptiile, imi plac oamenii sinceri, directi si care au grija cu dragalasenie unii de ceilalti, carora nu le trece prin cap sa insele, oamenii care aduc romantism intr-o relatie, de ce nu ti-a lasat o orhidee pe perna decat sa fuga repede la alta, este un nimic din puntul meu de vedere si lasa-l asa, mai fata, iesi pe strazi, plimba-te, amesteca-te in multime si lasa gerul sa-ti inghete lacrimile, sa stii ca viata merge innainte orice-ar fi si respecta-ti propria viata, respecta-te pe tine ca persoana, in primul rand, du-te undeva si danseaza, pune-ti farmecele la bataie dar nu cauta aventura cauta dragostea de viata, fa ceva ce n-ai mai facut pana acum, coloreaza-ti peretii camerei in roz daca vrei dar fa ceva singura!
        Hei, viata ta este cea mai importanta, sanatatea ta psihica si fizica, asculta muzica tare, danseaza si simte-te bine, tunde -te alfel, coloreaza-ti parul mov , nu conteaza dar nu uita cat de speciala esti si ca ai avut un ghinion.
        Nu s-a terminat viata, lipeste-ti fruntea de o icoana intr-o biserica si roaga-te la Dumnezeu ca sa-ti trimita pe cineva doar pentru tine.

        bogdanahelp


Lasă un răspuns

