Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Salcamii Noiembrie 11, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 3:16 pm

M-am plimbat intr-un vis cu salcami albi pe margini de drum uitat,
intunecata stea a sperantei a stralucit in visul cu salcam de iarna,
inalti, albi mandrii si frumosi ca dragostea mea pentru tine
salcami cu gust de miere -n iarna,
te voi iubi mereu numai pe tine baiatul meu cu ochi de-alun pierdut printre cuvinte,
mi-aduci in viata flashuri de lumina argintie ,
sarutul florilor tarzii,
asa te voi iubi cu gust de miere de salcam,
mai sus de azi si mai presus de maine,
esti darul meu primit la o rascruce
de-o ursitoare cu parul impletit cu busuioc si fir de lana rosu,
iubire de tiganca cu ochi alunecosi,
atinge-ma si gusta-ma iubire ,
printre mesteceni argintii s-ascundem visul,
mai lasa-ma sa caut in dimineti minunea din noptile tarzii
si uita-ma cand ploaia sta sa cada dar nu-mi lua niciodata visul meu dintr-o padure de mesteceni.
Iubirea mea cu gust de fan cazut din pod,
mai lasa-ma sa stiu ca ochii tai ma-nvaluie tacuti in nopti intunecate ,
adu-mi magia din zile cu ceata intunecata ,
ne vom iubi cu furie in ploi de iarna,
si-ascunde-ma te rog in floare de salcam albastru.

 

Lasă un răspuns

