Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Drumul Noiembrie 11, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 2:49 pm

Am mers mereu pe drumul cu serpii veninosi,
serpi ciudati,
numiti Oameni,
taratoare primejdioase ascunse pe sub frunze ,
mereu lumina
e ascunsa printre stanci amenintatoare,
drum catre ingeri zburand peste oceane,
drumul meu ascuns printre ruinele din realitate.
Zbori uneori prea sus si iubesti prea mult oamenii…
cante sufletul si se face curcubeu pentru altii,
nu mai tin minte care piatra m-o fi oprit din drumul acela dar mereu am mers spre lumina din vis,
lumina din sufletul meu,
sa-nvatam sa iubim mereu ingerii -n zbor si sa privim catre stele,
oamenii -hoti se iubesc prea mult privindu-se in oglinzi blestemate,
ruine albastre ,
acolo cresc florile mov si ma uit de pe o stanca la stele,
oameni alunecosi cu solzi de reptile se tarasc printre frunze dar
lacrimi de ingeri spala poteci si apara visele,
cerul cel rosu m-a sarutat si te-am gasit pe tine,
Iubire.
Invatam sa iubim prin
cenusa cu flori mari si albe de nufar albastru si ne pierdem
in lauri pierduti pe drumul uitarii,
fericire
ascunde-te bine,
te voi gasi intr-o zi pe un drum de tara pierdut
doar pentru mine.

 

Lasă un răspuns

