Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Poteci Septembrie 26, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 1:33 pm

Umbland pe poteci tacute lasi in urma visele si copacii se-ntuneca in linistea noptii,

omule calator prin viata te joci prin ploile roz si taci impreuna cu vantul,

batea ploaia in geam cand te-am cunoscut pe tine si cand ai plecat,

ciudat dar a iesit soarele,

nu mai stii sa intelegi viata si nici nu auzi cand te cheama soarta dar trebuie sa-nvingi,

este ceea ce trebuie sa faci,

sa te scuturi pe pajisti printre florile-nchise si sa chemi ingerii sa te sarute,

portocalia zi incepe cu un cantec si vaile curg in lumina de ieri,

viata se scurge -n clepsidra uitata si trebuie sa stii sa prinzi vantul si cantecul ei,

obosit calator daca stai pe o banca intr-un parc si te uiti dupa fluturi vei stii ca asa incepe aventura,

cu o clipa si-o privire sagalnica,

viata ti-e data peste cap si nu mai esti tu cel de ieri.

Poteci in soare de octombrie rosu lasati-ma sa ma uit dupa vise,

poate prind norocul in hora si fac vara in suflet de duminca tarzie cand ma uit dupa tie mi-e bine.

 

7 Responses to “Poteci”

  1. maya Says:

    Bogdanahelp, ce faci frumoasa mea?
    ne parasisi de tot?
    dar cine este tipul de ti-a sucit tie capul?
    Maya

  2. maya Says:

    Mai stii…Bogdanahelp?
    „mi-e sufletul ca desisul Pairului, numai dinti curbi ce au incununat odata fruntea lui Hristos…cine nu cunoaste truda si setea ascunse intr-un bulgare de sare sa stea la o parte”..asa mi-ai spus odata intr-un mesaj, din ‘Lorelai”
    ma bucur sa te stiu fericita sentimental
    Tu..chiar o meriti!

    cu drag,
    Maya

  3. maya Says:

    Mi-ai explicat atunci foarte clar ce inseamna, pentru ac eu nu am inteles niciodata.
    Truda si setea erau lacrimi de fata dupa o mare dezamagire sentimentala
    Azi esti exuberanta
    azi razi si stii as incurajezi oamenii, dar eu stiu prin ce-ai trecut odata si esti de admirat, pe bune!
    Ma bucur enorm pentru tine.
    ramai exact asa cum esti.
    Maya

  4. maya Says:

    Ai afcut din acest blog o amre reusita fara sa iti d-ai seama
    Eu te citesc zilnic, am prieteni acte te citesc la fel si itia dmira originalitatea, romantismul si imensa frumusete sufleteasca.
    Numai oamenii cu suflet extraordinar pot scrie asa de frumos
    ne inseninezi viata prin povetsile tale tata de frumoase si ne aduci mereu soare in suflet si bucurie chiar si in zilele cu ploi, prin felul tau extraordinar de a vedea viata.
    Imi este dor de tine,
    Maya

  5. mihai Says:

    Super blog si o fata foarte talentata
    felicitari

    • bogdanahelp Says:

      Va multumesc si va salut pe toti din nou,
      mi-ati lipsit foarte mult si sper sa fim bine cu totii.
      Va saluta,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Almeea am primit mesajul tau,
        iti respect dorinta de a nu ti-l publica.
        referitor la dezamagirile din dragoste, oamenii sunt liberi sa aleaga, sa piarda, sa castige sau sa uite.
        Dragoste cu sila nu se poate.
        Intr-o zi, vei vedea, va fi din nou bine.
        Si pentru tine.
        cu drag,

        bogdanahelp


Lasă un răspuns

