Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Lumina din umbra Septembrie 2, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 12:17 pm

Cand te-am privit prima oara lumina a stat si te-a sarutat,

ochii tai par limpezi ca cerul sub ploi de vara si noptile curg fara speranta cu zambet de miere albastra…

iubire ai gust de flori de nuc si ploua tarziu peste umbre cu dor pentru tine….

departe se-aud cantece si vaile infloresc in zambetul tau pierdut printre stanci…

parca umbrele tac cand apari cu soare in maini…

si mai departe florile tresar in lumina,

mai cauta suflete iubirea in soare de toamna galbena si mi-e bine cu tine,

te mai caut uneori printre umbre tarzii si sufletul se face ca nucile -n iarna verzi si-nghetate in pomii uscati,

iubire cu gust si parfum de salcam proaspat cazut ud peste trepte din suflet daca te-as intelege te-as aduna intr-o carte..

uneori mi-este bine doar cand ma gandesc la tine
.
ratacim printre vorbe de ieri si nu-ntelegem tristetea de azi dar tu stii te iubesc cu peceti de dor in saruturi ce dor pentru ziua de azi.

Multe vorbe te uita printre crinii cei albi si ploi de toamna in vis,

suflete fa-te amurg peste zari si ramai in borcanul de miere de ieri,

amintirea mea mov pravalita peste noaptea cea lunga.

Mi-e dor de pasul acela usor si de lacrimi de fluture bleu,

de mare lenesa sarutandu-ma lin si de tine mi-e dor,

sopteste in parul meu negru noaptea cu dor,

peste vai zboara -n plans stol de cocori ,

uneori lumina din umbra te-nvaluie-ncet si nu ai regrete si nici dor nu mai ai,

atunci cand in suflet infloreste dintr-o data dragostea cu un zambet pierdut de zi de septembrie, pe sub ploi fara nume am auzit glasul tau si m-am imbracat in privirea aceea pierduta sub tei,

soarele galben aduce lumina in noi si dragostea pare o floare pe geam fara nume.

 

2 Responses to “Lumina din umbra”

  1. maya Says:

    Superb
    este tot ce pot spune

  2. bogdanahelp Says:

    Draga Maya,
    lasa-o in boii ei
    Promit sa ma reapuc serios de treaba
    salutari lui taica-tu si nu-l deranja cu nebunii.
    Nu este fata,
    este un tip.
    Am auzit ca de la niste chiestii si-a pierdut slujba de mare grangur.
    deh, viciile astea….
    bogdanahelp


Lasă un răspuns

