Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ganduri August 15, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 12:59 pm

Se leagana ca din vis un pod peste visul de ieri si mi-e bine cu tine,

lumea mea se face pamanat rosu si voi planta trandafirii galbeni sa sarute lumina,

numai pentru tine azi aerul pare parfumat de roua din zori si luna ti-a lasat un bilet pe masa,

in cantec de privighetori infloreste inima mea si trec orele tinandu-se de mana,

asa te-am lasat,

pierdut printre lujeri -nalti de crini parfumati si atat de dulci ca dragostea mea pentru tine,

o vacanta exotica printre ape albastre si perle pe mal as vrea cu tine la capatul lumii,

sa ne leganam in hamac si sa fim doar unul cand sorbim sucul cel roz dimineata cu paiul,

cand ti-ai trecut mana prin parul meu inima mea a stat si ochii mei
s-au facut flori,

s-au deschis peste sufletul tau in noaptea cand m-ai sarutat,

mi-ai lasat crini albi printre asternuturi de matase verde si am inteles ca lumea s-a schimbat,

orice mi-ai face te voi iubi in veci pentru ca ai adus stele in dar pe prag si mi-ai umplut bratele cu orhidee,

te priveam azi noapte dormind si tacerea era ireala,

lume a dragostei perfecte mi-ai dat un dar intr-o seara de august intamplatoare,

un baiat cu ochi albastrii ca cerul dupa tunete grele,

viata se schimba in sunet de viori prin gradini de vara,

ochii tai aduc povesti nescrise pe foi prea albe,

iubire cu gust de pepen rosu uitat pe campuri sub soare arzator,

plesnesti in ganduri uitate de-o fata pe – o banca sub bolte de
struguri mandrii si parfumati.

 

3 Responses to “Ganduri”

  1. bogdanahelp Says:

    Cand ploua din cer cu nuferi ma gandesc ca viata poate fi si asa , exact ca in ziua cand m-am indragostit de tine, cand soarele era mov si marea mult prea galbena…si parca ochii tai prea dulci, vorbe,
    dar eu tot te mai iubesc cand te privesc razand de pe maluri cu nisip pana la cer…si poate, poate ca intr-o buna zi iti voi povesti de ce iubesc inca nuferii si ploile si trandafirii.

    bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      Asta am uitat sa-ti trimit, poate cuceresti respectiva fata, pai tu trebuie sa mergi innainte.
      Eu sunt peste, eu innot!

      cu drag,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Ïdila”” respectiva nu mai este de actualitate.
        Mereu apare altceva, ai observat, pentru noi, cei care ne hotaram mai greu.
        Nu conteaza ca suntem fete sau baieti, asta-i doar intamplare.
        Mereu si mereu apare altceva si ziua de ieri se uita si se pierde.
        Bogdanahelp


Lasă un răspuns

