Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Violet August 14, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 5:16 pm

Te-am gasit intr-o culoare violet si daca te-am privit mai bine inima mea a inceput sa se faca rosie,

ochii tai aduc lumina si cerul plin de stele galbene,

mari si inalte ca dragostea mea pentru tine,

afara danseaza in noapte ielele tulburate de miros de liliac alb,

as vrea sa mai ploua incet peste noi,
in joc de flori de tei si sa te prind de mana,

doar atat as mai vrea in lumea asta,

sa te pot respira,

mi-ar ajunge pentru veacul acesta,

uneori te ratacesti pe sub bolte de salcam greu atarnand din visul curat,

lumea ta vine cu vant peste ape si ti-am lasat la usa busuioc inflorit sub soare de vara,
m-am indragostit de tine fara sa stiu,

zboara ganduri si m-am urcat pe un bolovan alb ca sa ating cerul cu mana,

sa uitam de vorbe,

nu mi-aduc aminte cine sunt cand ma uit la tine si-as face cerc de lumina in jurul tau sa nu te pierd niciodata,

m-am asezat pe iarba si nu stiam ce sa-ti mai spun,

poate daca te-ai uita in ochii mei ai intelege mai bine ca viata poate fi si asa,

se scutura pelinul si raman papadii albe si mari pe campul albastru,

sa stii sa iubesti

in miros de fan uscat,
m-am catarat desculta in podul uitat si-am mancat ciresele mari,

sanziene galbene dimineata am ingropat sub samburii de cires amar langa gard,

sa se faca copac,
sa se faca vis,
sa se faca iubire spre cerul cu nori si pasari albe in zbor,

e bine sa stai in poduri cu gauri uitate de timp

prin sate la munte cautandu-ti norocul in vis de cires alb si mandru sub sambur amar.

 

One Response to “Violet”

  1. Cristian Says:

    Este extraordinara VIOLET sa stii
    pai sa-ti de-a premii ca le meriti!


Lasă un răspuns

