Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Nostalgie August 14, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:30 pm

Margele albe luminati un drum cu un cantec pe margini,

imagini brodate ca perle in ganduri pierdute,

fata de masa roz,

stralucire de zambet in noapte de vara cu miros de soc salbatic,

intinde mana si vei vedea ca ingerii canta ,

orice-ar fi mergi pe drumul tau cu nostalgii tarzii,

incearca sa zambesti in vis de august ,

nostalgie esti alba si praf de creta in joc de copii,

as mai sari peste clipe in ziua de azi,

bate tare inima mea si nu stiu de ce,

uneori viata are sclipiri de fazani alteori gerul raspandeste molime reci,

viata te petreci cu ganduri in rasarituri tandre din zile de vara,

m-as legana fara ganduri intr-un hamac peste lumea rotata si-as aduna in eprubete visul de ieri,

le-as colora in debara ascunsa de toti doar pentru mine,

amintiri jucause v-am uitat de mult

pe drumuri pierdute,

flori fara nume cadeti din cer peste suflet,

tine-ma de mana,

tine-ma in brate,

pe campuri cu paie mov te-am pierdut intr-o zi,

m-am dus pe balta cea verde si-am facut plaja intr-o barca ruginita,

soarele-a sters durerea din inima mea dupa tine si-am auizt printre

nuferii roz broastele-n cor ca te certau ca m-ai lasat pe mine,

nostalgii de fata frumoasa pe o balta printre nuferi si broaste albastre.

 

Lasă un răspuns

