Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Valuri August 12, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 5:14 pm

M-am scufundat tinandu-mi respiratia in marea albastra ,

m-am oprit langa o stanca de coral galbena si mi s-a parut ca trec pestii cu esarfe albe la gat,

inima mea batea ca dragostea mea pentru tine pierduta printre atatea valuri,

m-am catarat pe stanca pierduta deasupra sub soare si m-am jucat cu meduze fragile,

venea noaptea dupa mine si m-a gasit printe scoici si ruine pe-o stanca vesela adunand vise,

tipau pescarusi amintindu-mi cand stateam langa tine pe-o plaja plina de lume ,

un gand hoinar plutea pe un val departe,

am plecat din nou in plimbare innot pe sub ape si mi-a placut cum pasari albe plonjau pe langa mine ,

pe malul acela sus erau multe stele,

am aruncat orhidee in valuri sa se duca departe,

pentr-un gand plutind pe valuri tacute pe-o mare ca un vis din matase albastra.

 

Lasă un răspuns

