Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Invitatia August 12, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 5:48 pm

Cand te-am cunoscut mi-ai adus fiesta de trandafiri rosii in par si cand ai plecat intr-o seara i-am lasat plutind pe un lac intr-o barca,

prea mult parfum si mult prea multe ganduri,

mereu mi-au placut lucrurile simple,

am dansat intr-o noapte intr-un loc sub reflectoare si am iubit viata

chiar si fara tine pentru ca ochii mei mereu cauta iubirea printre stele,

oricat ar cadea dintre ele mereu imi aleg trepte de urcat si daca cobor eu sar cate doua,

nu mi-e frica de zboruri frante de clipe pentru ca viata e joc de papadii si vise,

lumea-i acolo si maine,

doar pentu mine si moartea -i un pas catre tacere deplina,

cautand mereu zbor de ingeri curati si lumina pasii tai gasesc drumul ascuns printre stanci,

cand te ratacesti prin viata priveste zborul de fluturi spre soare si aseaza-te ca sa mananci miere

pe-un camp plin de flori,

lasa gandurile rele printre ierburi inalte si nu privi innapoi,

dragostea vine ca o invitatie dupa nopti sau zile lungi in care nu ti-ai mai zis nimic,

nici macar nu ai mai vrut sa auzi ceva din lumea de-aici,

te-ai trezit intr-o zi ca privesti zambind in aceeasi oglinda pe hol si pasarile albe din nou zboara peste nori,

soarta aduci pe prag de suflet in zori invitatii pentru dragoste cautand mereu farmecul vietii in doi.

 

Lasă un răspuns

